Regi, séta, erdő.... :)

Húú. ma jön gazdi, a Regiékkel (Regi, Suzy-tacsi, és Dundi-tacsi+n.juhász). Rámrakja hámat, és irááány az ERDŐŐ!!

Szinte rögtön elengedtek minket Suzyval, Dundi még pórázon maradt. Sokat sétáltunk rohangáltunk, én meg követtem az illatokat. Próbáltunk d-dzni, de az elején hülyéskedtem. Utána, a gazdi rámszolt mérgesen, és akkor összeszedtem magam. Hibátlanul megcsináltam a kürt!!!
Utána észrevettem valamit (mókus?) a fán. És ugráltam a fára. a gazdi le is kapott, viszoont. sajnos csak telefont vitt ki. De akkor is sikerült 1-2 kép. Regi isfényképezett

Hazaféle csomót d-dztünk, sőt, a gazdi kitalálta, hogy jövőre, ki mit tudon Regivel és Suzyval fellépünk. Állatiii lesz

Éééééés képeeeek:





ja és ma megrendeljük a Dummynkaaat!
Puszi: Ingridkeeee

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések