Tappancs Nap

Hát.. rájöttem, hogy könnyebb emberi szemszögből írni...
Nagyon offon vagyok, garantált hőguta... :S

De megérte..
megjöttüüüünk


beszámoló.

Megérkeztünk, gyakoroltunk... Találkoztunk egy vipetes ismerőssel.

Következett a fellépés, elég nagy csúszással.

Ingriden sajnos rajta hagytam a pórázt, mert a gyakolásnál iszonyatosan szétszort volt, és féltem hogy nem figyel, vagy odamegy apáékhoz.



De nagyot csalódtam benne.....

Jó értelemben. A meleg - és a sok ember és kutya ellenére Ingrid összesen egyszer nézett félre, utána rámkoncentrál teljesen. meg sem fordult a fejében odamenni valakihez...



utólag szidom magam a póráz miatt, de ha leveszem, és esetleg szalad egy kört, az gáz lett volna..



Aztán megjöttek Biankáék, fotózkodtunk, meg dumáltunk.

Utána Helgával, és Regivel (barátnőm) leültünk, dumálgattunk, és egyszer észrevettem agility aksikat. ránézek Helgára:- azokat lehet használni? - gondolom.

Okééé. odamentünk.. először egy nagyon egyszerű pályát állítottunk fel, csak szimplán egy vonalon végigmentünk. Ingridet megzavarta a szlalom aksi, mert ugye ennek "alja" is van, nem úgy, mint otthon a leszúrkált botoknak. Először tökre megzavarodott, és csak ugrált, míg a végén rájött. Erről is készült vidi. Aztán, kicsit összetettebb pályát állítottam fel, és Ingrid úúúgy figyeeeelt Kitaláltam, hogy összehívom az összes retrist egy csoportképre, de végül 3 goldi lett belőle -kicsit lekoptattak bennünket valakik, de sebaj, így jártunk- na mostmeg jöjjön a kép és videóáradat



Ja, még annyit, hogy dd videónál azért keztük hamarabb, mert hiábí integettem, nem kapcsolák a zenét



D-D:







Slalom







és a páraksis Agility:






és hát tuti hőgutát kaptam.de megéérteee ♥











Korbbal

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



1 srác és 2 csajszii

Megjegyzések

Bi üzenete…
Izgi nap lehetett:)
Nagyon birom, hogy milyen örömmel dolgozik és hogy csóvál közben :)
Kicsi_lány üzenete…
Nagyon jó nap lehetett de egy kérdés felmerült bennem: DD közben miért volt rajta a póráz??? Látványt is bezavarja meg láttam többször is gondot okozott.
Nagy Orsi üzenete…
"Ingriden sajnos rajta hagytam a pórázt, mert a gyakolásnál iszonyatosan szétszort volt, és féltem hogy nem figyel, vagy odamegy apáékhoz. "
Louisette üzenete…
Rehello from Belgium
love much fisrt video dansing training
Louisette +2 golden: primrose's Dream Cerise+ Zitablue du Bosquet Mignon
http://blog.seniorennet.be/louisette/
http://retrieverhond.eigenstart.nl/

Népszerű bejegyzések