Ian 1 éves

Március 28-án volt az én fantasztikus kicsi "fiamnak" a szülinapja, kicsit elmaradt bejegyzés következik.
Meg van a nyomós indoka miért nem postoltam a bejegyzést, miért nem írtam meg. Nincs valami hű de sok időm, és azt a picit is a fiúkával szerettem volna tölteni, hiszen, nem minden nap egy éves az ember.. őőőő akarom mondani, kutya.
Bevallom őszintén, megkönnyeztem a videót, miközben csináltam, majd mosolyogva olvastam a rengeteg privát üzenetet a vidiről, hogy hányan megsiratták. Azt a sok szépet amit aznap írtak ki kéne nyomtatni, és legrosszabb napjaimban olvasgatni.
Végiggondoltam mindazt amin az elmúlt egy évben végigmentünk. Igazából nem is tudok mit mondani. Szeretem ezt a kutyát, úgy ahogy sosem gondoltam, hogy fogok egy állatot, vagy akármit szeretni. Rajongok érte. Tökéletes számomra, talán a másik felem, az, aki a legjobbat hozza ki belőlem. Nem arról van szó, hogy Gridit nem szeretném, hiszen ő az én kicsi öreglányom, az a kutya, akivel többet éltem, mint nélküle. Az életem része, a tökéletes másolatom. Ian pedig egy csoda.

Azt hiszem, legjobb, ha Ti is végigolvassátok a postot, amit tavaly írtam róla. Amikor írtam, még nem tudtam mit is kaptam, milyen kutya is jött az életembe. Imádom.

Boldog szülinapot én kicsi csodafiúm, köszönöm, hogy vagy nekem...♥ és főként köszi Márti, még milliószor, mert ezt nem lehet elégszer köszönni :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések