Stapar CAC - 2014.08.31.

Az évről-évre megrendezendő  stapari kiállítás mindig is közel állt a szívemhez, két éve voltam kint, fantasztikus élményekkel, eredményekkel tértünk haza, tavaly sajnos nem tudtam kimenni, de idén mindent megtettem, hogy újra ott lehessek. Nikola, a szervező is jó barátom, szervezéssel sosincs gond.
Mártival, Wyattel, Thulával, Iannal és Corával, a Vitabull kennel egyik tagjával indultunk útnak vasárnap reggel. Nagyon vártam már az indulást, hogy Mártival végigpofázzunk egy egész napot, no meg pár kedves barátom is várt ott ránk. Kis kóválygás után szerencsésen odaértünk, lepakoltunk, elintéztünk minden nevezést, megkaptam Edinától Ian JCH kupáját. Nem nagy terveink voltak aznapra, én szerettem volna, ha Ian befejezi a Szerb Champion kiállítási feltételeit első sorban.

Silvanáékkal letáboroztunk egy traktor árnyékában, majd elégedetten konstatáltam, fel tudom vezetni az összes kutyámat, senkinél nem lesz ütközés. 
Először Cora került sorra, szegénykém nagyon nem tudott mit kezdeni a helyzettel, nem mozgott, nem állt szépen, de a bírónő maximálisan türelmes, kedves, segítőkész volt. 
Megkaptuk az osztálygyőztes címet, többre nem is vágytam vele, nem is vittem be BOB összevetésbe. 

Edinának segítettem Vinit felvezetni, akinek csak egy CAC kellett a Szerb Championhoz, ezt szerencsésen meg is kapta, BOS MExike lett, míg a BOB egy Szerb tulajdonban lévő szuka.

Ianre sokat kellett várni, egyedül volt az osztályába, reméltem nem lesz semmi kivetnivaló benne, kikapja a címet. Nagyon szép bírálatot kaptunk, nagyon tetszett a bíróúrnak, egyetlen kifogása volt vele kapcsolatban, hogy még telnie, fejlődnie kell. Ezzel tisztában vagyok, nem is várom el, hogy ezt ne vegyék figyelembe. Másfél éves, az lenne a gond inkább, ha úgy nézne ki mint egy felnőtt kutya. Teljesen rendben van ez, és egyetértek a bírálatával. 
Sajnos egy (nagyon) tüzelő szuka is volt előttünk a ringben, így a fiú teljesen szétesett, nem mutatta magát annyira szépen. BOB Silvana szukája lett, hatalmas gratuláció neki!!!!

Senior Handling versenybe is neveztem, szinte csak ezért jöttem ki, nagyon jó mókának tartottam, emelett, jó kis megmérettetés, tapasztalatszerzés. 
Az egyéni bírálatnál egy T-t kért Nikola, majd feltett pár kérdést a fajtával és az anatómiájukkal kapcsolatban. Az egyéni bírálatok végén az összevetésnél kért pár kutyacserét, illetve tőlem, és Mártitól egy oda-visszát. Ian nagyon nem volt formában, de ez is elég volt arra, hogy szűkítsen minket a legjobb 5 finalista közé. Tovább nem jutottunk sajnos, de köszönöm ezt a megtisztelő eredményt is. 

Bevittünk Wyattet és Iant kutyapárba, de hiába az FCI szabályzat, Szerbiában csak egy szukát és egy kant lehet bevinni, így ki is küldtek bennünket.... 
Megvártuk a BIS végét, majd elindultunk haza, sec-pec itthon voltunk, kicsit fáradtan, de nagyon boldogan. 
Ian és Wyatt is teljesítette a Szerb CH feltételeit, elhoztunk mindent amit kellett.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések