A szenior

 

Picture
Ian márciusban betöltötte a 8. életévét. Senior, veterán lett. Igaz, pár éve már "lenyugdíjaztam" őt egy érdekes, és furcsa sérülés miatt, melynek a nyomára nem igazán sikerült rábukkannunk. Aztán el is engedtem, versenyekre úgyse akartam már járni vele, egyszerűen túl sok áldozattal, harcolással járt. A mindennapjaiban a sérülés nem akadályozta őt semmiben, boldog, aktív életet él, kocogni eljár velem, néha montizni is visszük, max egy picit szokott bicegni a végére. Télen rendszeresen járt velem vadászni, imádta, meg sem állt egész nap, persze azért időről-időre letettem kicsit (pláne, hogy foglyászni voltunk, ott nem mindenhol tudom őt jól "használni", így remek alkalmak voltak neki a pihenésre). Nyáron pedig a SUP-on chillel mancsát belógatva a vízbe. 
Egyébként azt kell, hogy mondjam, Ian rettentően élvezi a kis pet-kutya életét. Vannak halál cuki új, öreg szokásai, például borzasztóan örül bárkinek aki ránéz, kölyökként játszik más kutyákkal, és ha valamit nagyon akar és felpörög akkor nekiáll ugatni. Aztán van pár kicsit idegesítőbb szokása is, mint például annyira belefeledkezni a pockozásba (amivel igen sokszor sikerrel is jár és meglep egy-egy kisegérrel) hogy azt sem veszi észre ha 20 perce arrébbálltam az autóval, azt színlelve, hogy otthagytam őt. 
Mondhatnám, hogy anyuci kiskutyája, de inkább apucié, Peti rettentő módon elkényesztette és elrontotta őt. Nincs kunyera szabály? óóóó az első aki besprintel ha meghallja, hogy nyílik a hűtő. Katasztrófa :)
Annak apropójából, hogy 8 éves lett az "öreg" elmentünk Cseh Szilviához egy fotózásra. Imádom az összes fotót, egyszerűen annyira átjön Ian kedvessége, cukisága, karizmája. Köszönjük Szilvi, hogy megörökítetted bubukát!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések