2010.04.25.-CAC Cegléd

Na, a gazdi ezt a napot várta tök rég óta. Úgyhogy átadom neki a szót:

Reggel öt órakor felébredtem. Szörnyű álmaim voltak, de hála istennek felébredtem.
Felöltöztem, pakolásztam, és nagy nehezen elindultunk. Az autóba nagyon izgultam, de lenyugtattam magam. '0 óra felé kiértünk. MEgkerestem Zsuzsát, megbeszéltük, hogy végül Blinkyt a B almukból kikerült kant vezetem fel. Gykoroltunk, és megmutagotott mindent. Utána kezdődtek a bírálatok, én meg fényképeztem ezerrel. Utána beneveztünk. Jön Zsuzsa, hogy Blinky elment, mert nagyon fáradt volt. Úgyhogy Zsuzsa végül keresett nekem egy másik goldi kant, Rabbit-Hunter Beethoven "Rió"-t. Gykoroltam vele, nagyon ügyes volt.
Utána kezdődött. Kezdtem ideges lenni. Felsorakoztunk. Ú.. már nagyon ideges voltam, de amikor el kezdtünk körbe "futni" már nem az idegesség el is szált. Utána beállítottam Riót. A bíró páros oda-visszát kért, és rossz helyről (messzebbről) indultam el. Ez az egy hibám volt. Utána megint beállítottam Riót, aki már kicsit topogott, mert unta szerintem.
Nagyon sokat tanultam Zsuzsától, és nagyon nagy élmény és tapasztalat volt.






Megjegyzések

Golden Retriever pups üzenete…
Biztos nagyon ügyesek voltatok a versenyen, és a következőn még jobbak lesztek! Sok gyakorlás és szeretet a nyitja mindennek :).

Népszerű bejegyzések