Tóóón ♥

Ma hazaért a gazdi. Pórázt rakott rám, és menjüüüün. Útközben, az út 1/4 énél kiszemeltünk egy fácánkakast, a régi homokbányánál. Utánamentünk, de nem engedett el a gazdi, mert nem akarta hogy megfogjam. A köveken lépkedtünk (nemtom hogy kerültek oda BETONKÖVEK!) és a gazdi egyszer csak összerogy. hagyom a fenébe a fácánt, odamegyek hozzá. a bokáját fogdossa. 10 percig ültünk, én nemtudtam mivan. Aztán felállt, és azt mondta: mindenképpen kimegyünk a tóra. És lesétáltuk a maradék utat is. Odaérünk, sétálgatunk, aztán kiszemelek 2 pici kutyát. odamegyünk. 2 cuki labi kölyök. Egy zsemleszínű: Pamír, és egy fekete: Koxos. 7 hónaposok, de iszonyatcukik. Állítólag fogunk még velük talizni.A gazdijuk érdeklődött hogykell tanítgatni Őket. Énmeg addig játszottam a lurkókkal. olyan édeseeeek. Ők elmentek, anya meg elengedett.rohantam pár kört. ÉSzrevettem a bukórécéket. Kergettem Őket, de eltüntek a víz alatt, és messze jöttek fel. Aztán észrevettem egy naaaaagy fehér madarat. odaúsztam, de elrepült. Zanyám aszonta, hogy egy Nagykócsag volt. Tőlem lehet akármi is :)
Észrevettem 1 kisszigetet. odaúsztam, majd ki a partra, és ezt ismételgettem. Tök jó volt. A gazdi beküldött a vízbe, és távmunkáztunk. tök fura volt, hogy nem közvetlenül előtte, hanem 3 méterre tőle.
Később dog-dancingeztünk a gazdival. Eleredt az eső, a gazdinak is fájt a lába, úgyhogy jöttünk haza.
Hazafelé taliztunk motorosokkal, mert valami motoros áldás volt, és annyiaaan voltaaaak... Hazaértünk, a gazdi 1 órát bennt volt, bekente a lábát, fáslizta, aztán kijött. Gyakoroltuk a távmukát és a tolatást.
Ééééés. A kihagyhatatlan képeeek:




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések