Beszámoló a Londoni - Párizsi útról


Mivel több mint húszan arra szavaztatok hogy legyen hosszú bejegyzés, ezért most lesz. 
12-én fél 6-kor indultunk a suli mögötti parkolóból. Előtte búcsút vettem Gridtől. 
Az éjszaka jól telt, megvolt a hangulat a tanárok örömére, aztán éjjel 2 felé sikerült kicsit kevésbé pörögni, és aludni. Másnap Brüsszelbe mentünk. Szép város meg minden, de nem igazán fog meg...
Viszont láttam 2 munkabordert.... aw....
Este már Franciaországban töltöttük, a tranzitszálláson. Már akkor meglátszott, milyen jó kis összetartó csapatunk van. Estig kint beszélgettünk, ameddig csak lehetett a folyosón, a földön ülve.
doveri sziklák

Másnap arra ébredtünk, hogy 5 perc és indul a busz... Na ilyen gyorsan sem pakoltam még össze.
Aznap Canterburybe mentünk, nagyon megfogott az a város, 3 éve unalmasnak talátam, ma viszont oda költöznék ki legszívesebben. A házaknak olyan jó hangulata van, hogy élmény ott elsétálni. Utána Greenwichbe mentünk, a 0 hosszúsági fokhoz.

Este megkaptuk a családot akinél alszunk. Amikor odaértünk a házhoz, és beléptünk egy flat coated szerűség köszöntött minket kitörő örömmel. Meg is tudtam aznap este, hogy Zoé a neve, és egy labrador-bc mix, de mindenki flat-re tippel... Nagyon szuper családhoz kerültünk minden tök jó volt, mi pedig hajnalokig beszélgettünk a lányokkal.
Persze a családdal is sokat beszélgettem, a néni jó nagyon nézett amikor elmeséltem a kutyákról szóló szenvedélyem.

Egyébként Zoé nagyon kiegyensúlyozott kutya, látszik, hogy minden nap sétáltatják, és az is, hogy szigorú szabályok érvényesek rá. Csak az alsó szinten tartózkodhat, és nem mehet be a konyhába.. szerintem ez tök korrekt.


Az időnk változó volt. Napról napra jobban beleszerettem a londoni légkörbe, az emberekbe, és a mi kis csapatunkba.
Azt kiszúrtam, hogy rengeteg retriever van.. főként labrador, az az igazi túltenyésztett hordóhasú "show típusú" . Igazán szépet egyet láttam, de az sem munka típusú volt, pedig nekem labiban csak az tetszik, a többi kifejezetten nem (bocsi labisok, de a hordóhasúak nem az eseteim)... Goldenekből is hasonló volt a helyzet, bár ott egy fokkal talán jobb. Ott is akadtak "szép" példányok, de jóval kevesebb. Ott is volt kicsit dagi meg ilyenek...
Egyik nap láttam egy gyönyörű pointert. Azt a mindenit milyen szép volt!
Ja, és rengeteg angol agár van!  Olyan jó volt nézni őket!

Franciaország nagy csalódás volt.. mármint... nem is tudom.. voltam ott, de azóta annyit változtam. Én. Nem volt se tiszta, se semmi. Jó, Párizs a 3. kedvenc városom, szóval nem olyan borzasztó! De az angol tisztaság után... Párizsban nem laknék.. oda csak nyaralni jó kimenni. És hát a franciák modora is más. engem nem zavar különösképp, én mindig franciául dumáltam hozzájuk, már amennyit egy bolti eladóhoz kell beszélni. köszöntem, megköszöntem, elköszöntem, stb... Majd pár év múlva többet fogok tudni. Ugyanis jövőre franciát fogok tanulni. Jupiii. És tuti kimegyek még jó sokszor... Olyan nincs, hogy ne menjek vissza... Ha meggebedek, akkoris.

Disneyland meg fantasztikus.. olyan érzése van az embernek, mintha egy mesevilágba csöppenne.. Mintha egy mesés filmbe.. Nem lehet leírni, illetve ha megerőltetném magam.. de 2óra alvás után? Hagyjukmár!


A csapat már szerveszkedik... Kb. 8-an megyünk majd többször is a tóra... És a vicc az, hogy sosem mondtam volna azt, hogy én velük leszek majd ilyen jóba... De hát senki nem tudja mit hoz az élet.
pózoljunk a mesebeli kastély előtt... kicsit hiányosak vagyunk...
Az egészben a rossz az volt, hogy eszméletlenül hiányzott Grid, és ugye keresztanyumék vigyáztak rá, és ők meg a kutyák... értitek ugye? szóval kicsit féltem. Ma viszont amikor kirohantam hozzá miután ledobáltam a táskáim... Nyüszített miközben megölelgettem. Kis cuki. Utána meg olyat frisbeeztem vele, hogy aztamindenit... Az időjárás nem hat meg. Hozzászoktam.

Jaja, és megvan a 90. lájkoló.. aztamindenit!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések