Betörő?

Hozzánk sokszor akartak bejönni... jó párszor.. ki is alakult egy szép kis fóbiám.. de mindegy, most nem erről van szó.
Ma a garázs felől mentem ki Gridhez. Direkt nem jöttem elő. Takarásban maradtam, csak a szemem látszódott, meg a kezemet raktam ki.

Ingrid lopakodott. Nesztelenül, mintha vadat követne, takarásban, a bokrok mögött. Aztán amikor jó közel ért hozzám elkezdett vuvuzni, borzolta a szőrét, és morgott. Majd amikor előugrottam, rögtön váltott, fülei lelapultak, és odaszaladt. Ahogy megöleltem ráraktam a szívére a kezem.. Nem semmi, milyen gyorsan vert. 

Ma átjött barátnőm 7 óra után, és jó egy órát játszott Griddel. Labdáztak, futkároztak (futóversenyeztek).
Ingrid egész nap a kádban lubickol, az árnyékban. Jó hűvös víz. Megérdemli ilyen melegben.

Mi meg nagyban készülődünk. A hét elején indulunk Londonba, hazafelé 2 napos párizsi út, Disneylanddel.. 10 napig leszünk kint.. Nagyon-nagyon várom. Ugye sulis kirándulás, anyum szervezi, ő az idegenvezető. Nagyon jó kis csapat lesz, plusz London és Párizs nagy szerelmem...

Ingrid fészbúkos oldalán megvan a 80. lájkoló. Tisztára hihetetlen...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések