Látrányi nyaralás

csipet-csapat
Maya, Grid, Léni, Cleo


előre figyelmeztetek mindenkit, hosszú bejegyzés következik!!!


Hétfőn anya keltett, én meg kipattantam persze, gyorsan elkészültem, bepakoltunk a kocsiba. Ingridet elvittem pisilni.
Megálltunk pisilni egy benzinkútnál másfél óra után. Ingrid ivott, pisilt, és indultunk is.
Már nagyon izgultam, főleg amikor rákanyarodtunk a híres 67-es útra, ahonnan pár perc az út Látrányig.
Meg is érkeztünk. Nagy ölelések, simizések, kipakolás. Nagyon jó volt látni Őket újra.
nagy a boldogság...

Indultunk is agilityzni ki a hegyre, Diáék telkére ahol vannak az aksik. Jött Dia három csaja, Kidli, Józsi. Amikor mi jöttünk, cseppet sem izgultam. Fogtam virslit, és odavittem az első ugróaksihoz. Hopp, kúszik... nem szaladt el. Nagyon örültem, és felbuzdulva vittem tovább. Egyszer sem szaladt el (sem hétfőn, se semmikor), amikor hívtam jött. A végén hagytam, had szaglásszon, és csak szólni kellett, és jött a drágám. Dummyztam is vele kicsit.  Olyan ügyes volt!

7 felé kimentünk a focipályára, ott rohangálhattak a csajok, gyakoroltunk kicsit, fotózgattunk. Jött két gólya, és hát Maya szépen kiugrott az ölemből, és megkergette őket.
Hazamentünk, majd kiültünk az udvarra 4en, plusz az ebek. Ingrid piszkálgatta Lénát, szerintem játszani akart vele, de Léni fáradt volt. Először féltem kicsit, de aztán nem volt balhé.
ez egy szép szlalom volt...

Kedd reggel (10 felé) Ingrid ugatására ébredtem. Lementünk reggelizni, és hallottam, hogy vonyít a drágám. Ekkor jött Szilvi, és mondta, hogy Ingrid engem keres, ki akart szökni, és tiszta nyugtalan. Kimentem hozzá. Azt a megkönnyebbült fejet!!
Lénus és Grid

Délben kimentünk agilityzni, Ingrid megtanulta a pallót, és már egy pályát raktunk fel, azon mentünk. Lett vidi is, de csak a harmadik "menetről", sajnos, pedig az első kettőben olyan szép volt a szlalomja!
No nembaj. Dia vitte egyszer Ingridet. Egészen szót fogadott neki. Még kicsit gyorsítani kéne, és egész jó lesz. Anya mondta, hogy mostmár lehet szó edzésekről, így, hogy tudjuk, hogy nem megy el...
Délután (illetve este) nem voltunk otthon, elmentünk kicsit Dia haverjaihoz.
Cleo
A szerdát sem otthon töltöttük, elmentünk Lellére fürdeni, kutyik otthon.
Málna :)

Aztán elérkezett a csütörtök. Összeszedelőzködtem, és indultunk. Bevallom, bőgtünk egy sort, de hát nem csoda. 4 éves ismeretség, és amúgy is, a legjobb barátaim.
Hazafelé megálltunk Balatonfüreden, anyáék fürödtek, én meg Griddel voltam kicsit. Lelocsoltam, fényképeztem, és fürödtem vele. Nagy fürdés volt tényleg, úgy kellett, hogy ne vegyék észre. Nem volt kirakva, hogy kutyát bevinni tilos, de nem hiszem, hogy nagyon örültek volna nekünk.
Cecén dinnyét venni álltunk meg. Én szálltam ki, vittem ebet, had mozogjon kicsit. Eladó csaj nagyon aranyos volt, rögtön megdicsérte, megsimizte, adott vizet neki... Nem hiszem, hogy sokan adtak volna vizet csak úgy, önként. Aztán megdicsérte, hogy milyen okos, hogy nem megy el (mert ugye a pórázt nem szoktam fogni)

az egészben az volt a legjobb, hogy kutyáztam egy csomót, és elengedtem magam, röhögtem rengeteget,  meg minden. 
véreb Cleo :D

Cleo zóna




vidik később...
összes kép

ja, és a párizsi világkiállításon résztvevőknek egy nagy kalappal!! Fáj a szívem, de mit csinálnék én ott? :) majd egyszer!

Megjegyzések

Petra, Tapi és Linda üzenete…
fúúúú :D
akk remélem mostmár tényleg rendszeresen fogtok járni agizni ;D

Népszerű bejegyzések