Trallala kupa

Ez a kis májusi kalandunk igen vegyes érzelmekkel maradt meg emlékezetemben. Ian mindig is nagy lelkesedést és fantasztikus munkát nyújtott trainingek alatt. Az első Working Testünkön súlyosan bebuktunk, de azt nem is sajnáltam, nagyon nehéz feladatok, nem várhattam volna el Iantől, hogy végigmenjen.
A Május végi Trallala kupát, amit a GRK és a Huntingsource team közösen szervezett, már nagyon vártuk, nem hivatalos verseny, ugyan miért izgulnék. Érettségi miatt a készülés nem úgy ment ahogy terveztem, igazat megvallva nem is trainingeztünk, talán összesen 3-4x voltunk kint, és csináltunk pár feladatot.

A társaság szuper volt, a hangulat is fesztelen, sok kedves ismerőssel találkoztam. Friss, hideg italok, árnyék, nem is kell több egy forró nyári eleji naphoz.
A bíróink Niki és Gábor nem hivatalos verseny lévén kicsit könnyítettek, a beugrás nem jelentett 0-zást... Ian nem sokszor ugrik be, így ettől nem féltem.. nem is tudom, mitől féltem....hát, amit csinált attól biztos nem.. .álmomban sem gondoltam volna, hogy az első feladatnál kibukunk...
Repül a két dummy, egy jelölés, majd egy memoryért vissza.... Ian félúton megállt, és mint aki jól végezte dolgát visszavigyorgott rám...Igen nagy önuralom kellett, hogy ne robbanjak fel... ez a feladat amit legalább százszor megcsinált már.... és most, százegyedszer sztrájkolt... oké, én értem, hogy tudja, hogy versenyszitu, meg kicsit ideges vagyok, meg amúgy sem tudok mit kezdeni vele. De ez akkor is övön aluli volt.

Képekért köszönet Gubicz Lacinak!

I believe I can fly...




Nevetve mentem vissza a várakozó zónába, hogy ezt nem hiszem el. hogy lehet ez, rögtön az első feladatnál nullázunk, és ráadásul biztos, hogy senki más nem fog....
A második feladatunk Gábornál volt, egy memoryt kidobott, majd egy jelölés, utána vissza a memoryért.... Bunkógyerek persze ezt full pontosra csinálta.



Harmadik feladat két jelölés volt, ami nehézség volt benne, hogy a terep megváltozott, illetve egy kis emelkedésről indultak a kutyák. Ian a második jelölésnél ismét alakított, és egy bokornál megállt szaglászni - ne kérdezzétek mit, nem tudom, és ismét nem kicsit akadtam ki - , de utána végül megcsinálta a feladatot.



Utolsó feladat Gábornál ismét katasztrófába fulladt, bár ez nem Ian hibája volt. Sosem gyakoroltunk még olyan magas növényzetben ami ott volt - hiszen a vaddohány egy hét alatt is rengeteget nő - és így hiába ment ki pontosan a jelölés helyére, sajnos nem lett meg a dummy. Újabb nulla - már jobb, mint az előző WT, ahol 3db 0 volt....


Időközben megjöttek Pistiék is, az egész falka vele volt. Nagyon jó volt őket újra látni, már csak a lányok hiányoztak.

Verseny után finom ebéd várt minket, ami elfogyasztása után egy kis helybenmaradási versenyben vettünk részt, majd következett az eredményhirdetés. 28. helyezést értük el, 30 ponttal - egy 20 és egy 10 - de azért na, büszke vagyok rá.... kis k*cs*g, Zoya2, de szeretem na!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések