Gyakorlás-Nagyközönség előtt

Ingriddel ma voltunk gyakorolni. Nagyon ügyi volt a kiscsaj, bár az elején elrohant a focipályánál, és elakart mellettem húzni, de megfogtam, és ráütöttem egy pöttyet a pofijára. Na utána a szeme folyton rajtam volt, nézte hogy mit szeretnék. Itt csináltunk is egy videót, amit most szerkeztgetek, és vágok:)
Utána továbbmentünk a városba, ahol egy osztálynyi gimnazista előtt gyakoroltunk. Voltak akik fényképeztek is.
Na meg én is csináltam képeket.
Egyépként tök ügyi a csaj, teljesen fölpörgött, én meg nem akartam hogy elrohanjon. /még gyakorolni kell az erdőben a: behívást és azt hogy d-d-zés közben ne menjen el. /
Itt a beígért kép:




A videót meg most töltöm föl youtube-ra, meg gallery.site-ra... ahol hamarabb fönlessz, gyors belinkelem, utána meg húzok el rajzra :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések