Reklámarc

Na az egész úgy volt, hogy Ingridkémmel elmentünk kutyatápért. És már elég régóta a soltvadkerti Snoopy állatboltba járunk, mert nálunk az a legszupibb bolt :)
Mindig Eukanuaba tápot veszünk, mert ettől Ingrid is hízik, és ízlik Neki.
Bementünk, rögtön megsimizték Ingridet, aztán amíg a csajnak megmondtam hogy mennyiért szeretném a szoksásost, addig a srác elővett egy kutya kabátot:
-Ez jó rá?
-Őőőő szerintem igen
-Jó, akkor Nektek adom..
-Húúú nagyon-nagyon köszönjük.
szólni is alig tudtam, egy nagyon szép, fekete Eukanuabas kabátka, ami Ingridre tökéletes. Nagyon tetszik, tök jó Ingridre, és nem is zavarja a mozgásba. Anya kiakadt, "nehogymááá öltöztessük a kutyááát!"
Szerintem nem öltöztetés (najóó egy piciiit). De akkooor iiiis cukiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
*Képek is lesznek, de még...mondjuk úgy, hogy lusta voltam föltenni Őket*
Pusziiii: Orsi és Az Imádnivaló Edbezt

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések