Alsóörs CACIB - 2013.08.10-11.

(Szánom bánom bűnöm, most gyorsan pótlom minden elmaradásom.... csak győzzetek olvasni!)

Pénteken délben indultunk apukámmal, húgommal és a két jómadárral (azaz a kutyákkal) nyaralni. A kutyák cuccait kicsit mintha túlméreteztem volna, 3-4 táskányi dolgot szerettem volna bepréselni a kocsinkban - kozmetikai cuccok, egy egész táska játék, papírok, játék, pórázak, pléd, és játék... -, így ezt indulás előtt le kellett redukálnom, és még így is érdekesen fértünk be, de végül összehoztuk.
Az út 3 órás volt, úgy terveztük, hogy megállunk egy helyen, erre a legmegfelelőbbnek apu régi kedvenc helyét, Déget választottuk, útban is volt, szép is. Tesómmal egyszer jártunk ott, akkor nagyon tetszett. Sajnos most éppen felújítások folytak, így nem engedhettem el Ian babát....






Kis kóválygás után (szeretünk Bélané-Navi!) megtaláltuk a szállásunkat, bepakoltunk, kutyik is gyorsan megszokták a helyet. Gyorsan kivittem még őket egy pisire, majd picit pihentünk, megbeszéltük a dolgokat.
Este egy kis sétát tettünk a Balcsi partján. Rengetegen odajöttek simiért, beszélgetni, kérdezősködni.

Másnap reggel korán keltünk, pakoltunk, mentünk Alsóörsre, a CACIB első napjára. Nagyon furi volt, hogy Gridi is jött velünk, bár őt rábíztam a családra, illetve legtöbbször Ian is náluk volt, no ne gondoljátok, hogy ők voltak a boxkutyák akikre alig nézek rá... Közben leszakadt az ég, agyonáztunk (még jóóóó, hogy szépen kikozmetikáztam mind a két kutyát - na azért ilyenkor imádom, hogy nem snacim vagy afgánom van, hanem két mezei ebem akiket megnyirbásztam, kifürdettem, kifésültem... Voi Lá), sőt, rám még rám is söpörték fentről a vizet, csak hogy tuti ne legyen melegem.

Edináék rögtön szembejöttek velünk, majd kicsit később már a snacis sátorban találtam magam. Egyszerűen imádom azt a légkört, hangulatot, társaságot. Szeretek Edináékkal lenni, beszélgetni, de azt hiszem nem mondok újat ezzel.
Elsőként a goldenek jöttek sorra, addigra mindenkivel találkoztam akivel megbeszéltem, beszélgettem akivel akartam.
Ian csodásan viselkedett, el voltam ájulva tőle, gyönyörű bírálatot kapott, sőt, Karlo Bala bíróúr külön gratulált a tökmaghoz. Számomra ez esik igazán jól, nem a facebookos önlengések, kétszínű dicséretek. Amikor pár hozzáértő látja a kutyámban amit én... Az mindennél jobb.
Frosty nem igazán volt toppon most, nem áll be, de ebből ismét tanultam, lassan kezdem tudni mennyi az annyi nála, határait, mennyire tudom terhelni. Majd csak beletanulok az úrfiba.



Rohantam át a snacis ringbe, ahol Pettkó Csaba bíróúr bírált, és meg lettem bízva a snacis eredmények dokumentálásával a "kicsi" gépemmel. Érdekes volt hallgatni a bírálatokat, és mindig jó érzéssel töltött el, hogy ugyanazon a véleményen voltunk a Bíróúrral, az általam preferált kutyát hozta ki mindig. Talán nem vagyok kancsal... Egyre jobban vonz ez a bírós dolog, egyelőre azért nem szeretnék bíró lenni, de szeretnék minél többet tanulni snacis és goldis téren.

egy olasz kutya, gyönyörű ringdresszúrája volt

Rasi the mover 1

Jody, Laci picikéje :)

Elmentem fotózni pár embert és kutyust akiknek beígértem, főnként a snaci klubbnak.
Gyakoroltam Rascallal egy nagyot. Nagyon szépen működött az úrfi, Edina, aki a távolból figyelt, azzal várt minket, hogy vihetem aznap és a következő nap is. Rettentően jól esett, hiszen Edina nem sok mindenkinek adja ki a saját kutyáját... Pláne nem Rascalt. És nem junior handlingben vittem, nem kutyapárban. Rendes bírálaton, a BIS körben....

A BIS program előtt nagyon jót beszélgettünk a már ragyogó napsütésben apával Csabáékkal és Edináékkal. Nagyon tartalmas kis beszélgetés volt, mindig szeretek ezzel a két családdal lenni, mindig szívom magamba az információt, a tudást. Hiszen kiktől, ha nem Tőlük lehet tanulni?! Nagyon örülök, és hálás vagyok, hogy ilyen embereket ismerhetek.
Ian babyvel jelenésünk volt a Baby Best In Showban, nem sok reménnyel mentem be, gondoltam az első egy kezdők szerencséje volt, nem reméltem, hogy ismét - illetve most igazán először - dobogósok lehetünk. Nagy Tibor Bíróúr mégis nekünk szánta a BBIS 3. helyezését, ezzel Ian élete második kiállításán újra Baby BIS helyezés.... Pici fiú.... Fantasztikus voltál!

csóóóviii

Ő áll.... :)

Rascal ügyes volt, nagyon szuperül működött a körben. Miután végeztünk elvittem a vénlányomat egy "kis" gyakorlásra az üres helyen. Heelworkjén dolgozok, nagyon szépen működött a nagylány, imádtam!
Következő program nekünk a schnauzer klubkiállítás volt, segítettem pakolni, fotóztam kicsit, illetve Rascalt felvezettem. Nagyon szép eredményeket ért el, büszke voltam a pasikára.




Este senkit sem kellett altatni, mindannyian bezuhantunk az ágyikóba.
Másnap reggel ragyogó napsütésre ébredtünk, előző napi kezdésből tanulva kicsit később indultunk el.
Edináék sátra mögé pakoltunk le, vittünk plédet, ahová a család letelepedett.
Frosty megérkezett, én meg elvittem most kicsit megnyaggatni, pont annyira, amennyire kellett.

Elvittem mind a két kutyit egy-egy körre, közben Csillával beszélgettünk kicsit.
Rascallal is gyakoroltam, majd befésültük, és már jött is a fiúka. Csodásan működött, ismét... Úgy néz ki, most volt kedve dolgozni, imádtam a ringben töltött perceket. Kikaptunk mindent, a bírálati lap végén ismét megdicsérték a felvezetést. Jupi!

Rasi the mover

Ian babáék ketten voltak osztályukban. Kicsi fiam fáradtka volt, úgy tűnik, minden profiságát előző napra tartogatta. Most inkább játszott volna a kis Ice Wine bébivel, aki végül az első helyet kapta.
Sebaj, kell ilyen!
Frostycsek eredménye kompenzált, ugyanis ő lett a fajtagyőztes!

well done big boooy




BISig csomót beszélgettünk Edináékkal és Imréékkel, gyakoroltam mind a két- illetve négy - kutyussal. Szuperek voltak, imádtam mind a kettőt ahogy figyelt. Ingridet csomóan megnézték, habár nem ez volt a fő célom, hogy a nézelődöket egy spontán dd kűrrel szórakoztassuk, de összejött. Iankével meg a ringben voltam kicsit, bohóckodtunk, játszottunk. Azt kell hogy mondjam szuper kutyáim vannak! Ahhoz képest, hogy díszkutyák ügyesek voltak. Nem balhéztak, nem pipiskedtek (itt főként Gridiről van szó) Ian baby fiatal kora ellenére is csodás volt. Büszke vagyok rájuk!

Fajtacsoport összevetéseknél mind a két kutya, Rasi is, és Frosty is jó volt. Külön köszönöm a Frostys dicséreteket, nagyon j volt hallani! Junior Handlingben nem indultam, miután a szervezők közölték, hogy egyik nap sem lesz.... Köszönöm szépen, hogy ilyen helyesen tájékoztattak! Külön megköszönném mindenki nevében, hogy a fajtákat korrektül mutatták be... Rascal skót terrier volt, míg (habár számomra nem lényeges, de azért mégis) a svájci fehérek fehér németjuhászok lettek... Többiről ne is essen szó...
Gratulálok mindenkinek, köszönöm minden ismerősömnek ezt a csodálatos kiállítást!!!! Fantasztikusan éreztem magam, ismét egy szuper kis kiállítást tudhat a csapatunk magunk mögött.
Aminek külön örültem, hogy a kutyáim kozmetikája abszolút megállta a helyét, még így is, hogy magam csináltam... (Ja, beújítottam a kiállításon egy ollót... hajrá Orsi!)

A következő pár napot pihenéssel töltöttük, szuper volt kutyákkal pancsolni, napozni, pihenni ezután a két nap után... Minden lehetőséget kihasználtam azt hiszem a szocializációra, valamint a fajtát is a lehető legjobb oldaláról mutatták be. Kiegyensúlyozott, könnyen kezelhető, csendes, jól nevelt, vidám kutyáim voltak, akik minden kutyával jól kijöttek, minden gyerek simogatását fantasztikusan tűrték, élvezték... Igazi goldenek voltak.. okosak, szépek.... igazi Díszkutyák! (mostanság annyiszor hallottam ezt a szót a fajtára, hogy előszeretettel kezdtem el használni én is... )
A szálláson sem volt semmi gond, mind két kutya 100%-osan szobatiszta.

Lássuk az eredményeket

CACIB 1. nap:
-Tikotta Pole Position IAN Nagyon Ígéretes 1, Baby BOB, BABY BEST IN SHOW 3!!!! 
- Metaxa from Babelsbergi "Frosty" kit.1, CAC, resCACIB

Balaton Winner HPSK Évgyőztesr Show
- Arkovári Rascal CAC HPSK Évgyőztes 2013, BOB

CACIB 2. nap:
- Tikotta Pole Position IAN  Nagyon Ígéretes 2
- Metaxa from Babelsbergi "Frosty" kit1, CAC, CACIB, BOB
- Arkovári Rascal kit1, CAC, CACIB, BOB ( MESZ HCH ) 
Hatalmas köszönet a bíróknak, Karlo Bala (SRB), Nagy Tibor, Csaba Pettkó, Stefan Sinko (SLO) és a tulajdonosoknak Imre Varasdy és Edina Szelényi!!! Köszönöm a segítséget és a fotókat a tesómnak, illetve a lehetőséget apukámnak.

Pár kép a nyaralásról:










Megjegyzések

Népszerű bejegyzések