Debrecen CACIB

Péntek délben jött hozzánk Hanga, ettünk anyu isteni ebédéből, aztán már jöttek is értünk Edináék, indultunk Debrecenbe. Hát, éppen hogy csak befértünk a kocsiba, 3 utazótáska, kettő Hangával köztünk, egy a lábánál, hátul a kutyák, box.... nem sok minden fért volna be....
Hangával nagyon pörögtünk az úton, be nem állt a szánk, még azt is megkockáztatom, hogy picit idegesítőek lehettünk, (mi, ugyan, soha!). hosszú út nem is tűnt annyira hosszúnak, mondjuk úgy, nyáron ennek a rengetegszeresét utaztam le... pár ezer km, mit számít 300 :)

Viszonylag könnyen odataláltunk a szálláshoz, egy igazi osztálykirándulás feelingű helyen voltunk, egy ifjúsági táborra. Őszintén, hiányzott kicsit, imádom ezeket a minden elől eldugott táborokat... Mennyi, mennyi élmény fűződik ehhez a dohos szaghoz... :)
Kezdeti nehézségek akadtak, mint a helyi falka bezárása... Nem nagyon akartuk kiengedni a két vizslalányt az ottani 3 fős bandához, főként nem az idősebb domináns szuka miatt. Végül megoldódott az ügy, és a csajok rodeózhattak egy nagyot.

Bepakoltunk, még beszélgettünk kint egy kicsit, aztán bementünk fekvéshez készülődni, amiből egy kis táncikálós-mulatós vicces valami lett.... Talán picit hangosabb zene a szomszédból, és még pár ember meghozta volna jobban a kedvünket....
keressünk 3G-t
Másnap minden gond nélkül pattantunk ki az ágyból, öltöztünk, aztán irány a show területe. Ismét véletlenül Lauráék mellé parkoltunk le, és voltak olyan aranyosak, és szorítottak helyet az ernyőjük alatt. Diego és Megara szépségeimet hozták..... totál odavagyok ezért a két tüneményért.


ha nincs ló - izé tükör jó a mobil is

Elsőként elmentem megkeresni Amyt, egy vörös ír szettert akit aznap kellett felvezetnem. Handlere, Viktor Robi kért meg, hogy vigyem, mert ő nem tudott eljönni. Nagyon-nagyon örültem neki, már régóta szerettem volna ír szettert kipróbálni.
Sétálgattam vele kicsit, gyakoroltunk egy kicsit, beszélgettem a gazdijával. Tündéri kutyus, irtó jófej, nagyon tetszik.
Utána Sorelt próbáltam ki, Zsu kért meg, hogy nézzük meg, nekem hogy működik. Futni szépen futott a kis francia pasi, de nem állt szépen, úgy döntöttünk, jobb ha Zsu viszi. Nagyon örülök, hogy kipróbálhattam Sorelt, régóta szerettem volna.

Amy, fotó nem készült rólunk :( 

Kicsit nézelődtem, szánhúzósokhoz is beköszöntem, aztán visszamentem goldi bírálatot nézni. Kész élet telt el mire a vizsikkel mi jöttünk, közben találkoztam Flórával, Krisztikkel is.
Nagyon-nagyon büszke voltam a lányokra, ismét tökéletesen működtek! Hanga is, pedig rá nem számítottam. Jó, nem áll tökéletesen, de irtó jól mozgott magához képest. Fru meg Fru :)
Eredményekkel nem nagyon voltam megelégedve, de van ilyen is.... (sajnos utóbbi időben velük csak ilyen)

Amyke is egész jól működött ahhoz képest, hogy először volt a kezemben, nem vagyunk még összeszokva, első ír szetter a kezemben. De nagyon szép eredményeket ért el, amikkel teljesítette az ICH feltételeit.
Elmentünk gyakorolni kicsit a malamute bébikkel, akiket a baby BIS-ben kellett felvezetnünk. Hát valami tüündériek.
JH is elkezdődött szépen, de főként lassan. Büszke voltam Frucsekre, végig ebben a melegben is, jól viselkedett. Hangával páros oda-visszát kellett csinálnunk, szerintem jó kis csapatmunka volt... Na jó, mi ezt jó párszor elgyakoroltuk a snacikkal, nem sok gondunk van a kommunikációval.
Helyezést nem értünk el, de nem is azért mentünk. Részemről ez egy jó kis gyakorlás, és kihasználom a lehetőséget amíg lehet....


Pálék sátrában vártuk a Baby BIS kezdetét, kicsit beszélgettünk a szánhúzós dolgokról, handlerkedésről, meg mindenről. Nagyon jó volt ott ücsörögni, beszélgetni. Kriszti is odajött, vele is nagyon ritkán tudunk beszélgetni, mert neki is csomó dolga, nekem is, mindig elkerüljük egymást. Kicsik meg pihiztek addig, Soreles örömködés után aztán szépen lassan előszedegettük őket. Én a kis Vöröskét vittem, tündéri kiskrapek volt, amikor éppen nem harapta le az ujjam. 

Haza, végre hazaaaaa. Elmentünk shoppingolni, okosan ügyesen vettünk egy rakat fánkot, muffint másnapi kaja gyanánt.... Bevásároltunk Somersbyt is egy párat, amit aztán a teraszon szépen elfogyasztottunk. Egy magyar svájcban élő landseer tenyésztővel beszélgettünk egy csomót. Nagyon szeretek így új embereket megismerni, nagyon jó új fajtabeli embereket, ezáltal egy új fajtát is megismerni. Nagyon tetszett ahogy kezelték a kutyákat, mind a három kutya póráz nélkül szabadon volt, totális kontroll alatt. 
Átvállaltuk a vizsiket éjszakára, 11kor ők az ágy végében, mi pedig az ágy másik végében kuporogva aludtunk... Egy rossz szavunk nem lehet rájuk, végigaludtál az éjszakát az ágy végében kiskifliben. Amolyan hihetetlen alváspóz volt ez, általában nem ez megy kutyás alvásoknál, hanem a nagyalföld póz :D

Reggel gyors készülődés, kutyaséta, indulááááás. Odafelé szülinapi sms-ekre válaszoltam (aznap volt a 17. szülinapom). Lepakoltunk, körbenéztem, elmentem kicsit beszélgetni Lauráékhoz, ott volt Helga is egy kis tündérke blackandtan amcsi cockerrel. 

reggelink

Valamivel hamarabb kezdődtek a bírálatok a vizsiknél, előző nap összevonták a 8-as és a 7-es fajtacsoportot, ezért késtünk annyit. Őszintén, csak ismételni tudom az előző nap elmondottakat, talán annyi különbséggel, hogy Hangusz sokszor kevésbé akart állni, de hát üsse kő. Fruzsi még free-be is egész jól állt be, örülök, mert erre gyakoroltunk. 

Megnéztem a husky bírálat egy részét, beszélgettem kicsit Ágival, illetve megnéztem hogyan csinosítja ki Sookiet. 
Kicsit tudtam beszélgetni Mártival is (Ők halasiak, kuvaszokat tenyésztenek, elég vicces ahogy megismerkedtünk, Ő is Bibós -a suli ahová járok - egyébként) akik mind a két nap saját tenyésztésű kutyákkal arattak. Nagyon aranyos Ő is, apukája is, illetve a kutyáik is jófejek. 

Junior Handlinget még sikerült megvárnunk, ugyanaz mint a tegnapi, az alakzat most "T" volt. Egyszer Fruzsi elfelejtett megfordulni, tovább akart menni, ott  picit krákogott, de egyébként ismét nem tudok semmi rosszat mondani rá. Büszke-büszke. Végül is, csomót gyakoroltunk rá, totálba én készítettem fel, és nekem ez is elég volt, hogy így teljesített a lányka. 


Ééééééés Jóvári Kriszti jóvoltából kaptun kegy videót is a vasárnapi JH-ról.. gyakrabban lehetne felvenni, sokkal egyszerűbb így a hibáimat javítani, tanulni, fejlődni... Ott pl. észre sem vettem, hogy Fruzsi enynire továbbszaladt, itt a vidin elég brutálnak tűnik.....

És végre, 2 napos sülés után indulás haza, Vadkertre.... Hát, hazafelé nem voltunk annyira virgoncak :) Mondanom sem kell, mennyire jól esett a rengeteg fánk (azt hiszem egy ideig kerülöm ezt a kaját) után itthon kedvenc levesemből, és az ünnepi vacsiból, fini citromos túrótortából enni. Mmmmm köszi anyuuuuu!

Eredmények:
CACIB 1.nap:
- Luxatori Lollypop Lakisa "Amy" (ír szetter) kit 1, CH-CAC, CACIB, BOS (ezzel az eredménnyel ICH)
- Sóstói Vadász Angyal "Fruzsi" (r.sz.m..vizsla) kit 2
- Bánhosszi Azsúr "Hanga" (r.sz.m..vizsla) n.j. 3
bíró: Dorothea Carrol (IRL)

CACIB 2.nap:
- Sóstói Vadász Angyal "Fruzsi" (r.sz.m..vizsla) kit 2
- Bánhosszi Azsúr "Hanga" (r.sz.m..vizsla) kit. 3
bíró: Miguel Ángel Martinez (AR) 

Köszönöm a bíróknak, illetve a bizalmat a tulajdonosoknak: László Zoltán, Róbert Viktor, és főként Posa Edinának & Posgay Gábornak, akik lehetővé tették ezt a kiállítást, elvittek, és hogy vártak rám ebben a forróságban.

Sikerült hőguta, napszúrás nélkül megúsznom... juhuuuu!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések