Szabadka CACIB - 2014.06.29.

Reggel 7-re ért Vadkertre a két Bence, akik aznap útitársaink voltak Szerbiába menet. Hát, azt kell hogy mondjam,  ennyit sem nevettem még kiállításon. Szabadkára érve bőszen kerestük a kiírást, majd egy kedves hölgy útbaigazította Bencét egy pékségben, hogy hát, már régen elhagytuk a kiállítás területét.
Kanyar vissza, majd kicsit érdekes belépőnk lett a lovarda területére.... Sebaj, ez az egész úgy jellemezte az aznapunkat. A kiállítás egy gyönyörű lovarda területén volt megrendezve, tökéletesen egyenes talajjal, rövidre vágott fűvel. Már csak az árnyék hiányzott a területről, ugyanis egy-két csemetét lehetett csak találni elvétve.
Nagyon időben kint voltunk 8 óra után már Edináékat kerestem a kiállítás területén. Köszöntem pár Szerb ismerősnek, Vladónak, Nikolának, Paroci családnak.

Kovács Fanni megkeresett, hogy mennyire vagyok elfoglalt, ugyanis egyik ismerősének be kéne segítenem felvezetni egy afgán agarat és egy gordon szettert. Nekem csak Fruzsika, a magyar vizsla volt akit fel kellett aznap vezetnem, úgyhogy nagy bátran bevállaltam kettőjüket. Nagyon kíváncsi voltam mi hogy fog alakulni, hiszen afgán eddig csak Oudry volt a kezemben, akkor is csak egy kipróbálás erejéig. Gyakoroltam kicsit mindkettőjükkel, de már reggel is olyan meleg volt, hogy nem volt szívem tovább szenvedtetni őket. Főleg Zaimon, az afgánon láttam a fáradtságot, és a kedvtelenséget, Merci a kis fiatal gordon teljes fokozaton pörgött.
Fruzsival is gyakoroltam, megint megmutatta az igazi showkutya énjét. Valami fantasztikus, ahogy átvált a pörgőgép énjéből egy teljesen nyugodt kutyává, akivel azt csinálok, amit akarok.

Minden kutyám a ringekben a vége felé volt, ráadásul az afgános ringben még cserélgették is a fajtákat. Nagyszerű volt, nem tudtam mit hogy oldjak meg. Végül Adriékhoz odavittem Zaimot, hogyha vizslákkal egybeesés lenne, akkor ő be tudja vinni a nagyfiút, akinek egyébként már nagyon elege volt az egészből.

Nagyon nagy szerencsénk volt, ugyanis a büfé előtti fedett helyen járt a levegő, árnyék volt, így egész elviselhető volt a kánikula. Nagyon jó hangulat volt ott, szuper kis csapat gyűlt össze, egy részük tegnap Gyulán is velünk volt már. Azt kell hogy mondjam, rég voltam már két ilyen jó hangulatú kiállításon.

Végül Zaimhoz odaértem, be tudtam vinni a ringbe, nagyon élveztem vele az egészet. A végére nagyon elfáradt már, de megkaptuk az osztály győztes címet, majd a ResCACIBot. Az összevetésnél nem igazán tudtam kimozgatni őt, előttünk lévő nem nagyon mozgott, mögöttünk lévő pedig mozgott volna rendesen, ami Zaimot zavarta, nem preferálta a seggében futó kutyát.

Rohantam át a magyar vizsikhez, éppen hogy odaértem. Fruzsika szuperül viselkedett, állt mint a cövek, mozgott, mint az álom, egy rossz szavam nem lehet rá, pedig egy éve nem gyakoroltunk. Hihetetlen csajszi! Nagyon jól néz ki most, mindenki szerint nagyon sokat változott. Egy gond van, pont a standard határán van, bíró úr is ezt kifogásolta, hogy magasra állított kutya.



Vivivel kicsit beszélgettünk az árnyékban, néztük a szukák bírálatát. Gergő megnyerte hármas konkurenciából a champion osztályt, majd reserve cacibot kapott. Rohantam segíteni a kuvasz fajta győztes összevetésre, de csak addig tudtam ottmaradni amíg Bátor Junior BOB lett, Merci miatt rohannom kellett vissza. Később kaptam a híreket, hogy az én hatalmas fiacskám Fajtagyőztes is lett, 12 hónaposan, több mint 20 kuvaszból!

Rohantam Merciért, akivel lassan már jelenésünk volt a ringben. Nagyon ügyes volt a kislány, habár egy gyors beállítás után már hívta vissza a ch kant, majd kiadta a BOB címet neki.



Junior handlingbe mindenképpen akartam indulni, hiszen az utolsó alkalmak egyike volt ez. Hosszas keresgélések, gondolkozások után Jodey-t kértem el Lacitól, akivel gyakoroltunk is egy kicsit, de nagyon profi volt, free-be is szépen állt, gondoltam, semmi gond nem lesz itt...
Hát nem is lett... Hosszas várakozás után elkezdődött a BIS program, ami hát.... azt hiszem, a napunk totális tönkretétele, vagy inkább a nevetség tárgya volt. Egy óra alatt lezavarták az egész programot....
És hogy a junior handling hogy nézett ki? KB 10-en, ömlesztve, a 7-8 évesektől a 18 évesekig mindenki ment be, még meg sem álltam Jodye-val (arról nem is beszélve, hogy a bírónő egyszer sem nézett ránk) amikor a sorban első három fiatal felvezetőt feltette a dobogóra, minden egyéb szűkítés, alakzat, vagy bármi nélkül.... csak annyit tudok mondani, hogy vicc... :) Eddigi két kiállításon, Belgárdon és Staparon igen színvonalas volt ez a verseny, de itt egy dolog volt a lényeg, gyorsan zavarják le....

Megvártuk a BIS végét, pakoltunk és indultunk is haza, szuper hangulatba... Hát, így, a nevetéstől könnyes szemmel sem utaztam még ennyit. Összességében nagyon jó kis nap volt, köszönöm az egész társaságnak a napot! :)

Eredmények:
- Sóstói Vadász Angyal "Fruzsi" - kitűnő 2, resCAC - nyílt osztályos rsz magyar vizsla
- Barakah Zaim min Szitár al Fidda - Kitűnő 1, CH-CAC, resCACIB  - CH osztályos afgán agár
- Mamma Mia Black Lofty - kitűnő 1, PJ, Junior Best of Breed, Best of Opposite Sex - fiatal osztályos gordon szetter

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések