Erdőőőő

Húúú ma kinnt voltunk. Irtó jó volt.
Ingrid meg sem állt, na jó, egy két kép erejéig igen, de rohant tovább.
Ingrid is egyre jobban fejlődik, már Ő  jelez, amíg nem mondom hogy fogd meg. (ami ritkán van, mert nem szeretem ha űzi a vadat.)


Nekem nem igazán sikerül elkapni amikor állja a vadat, bár 1x, már sikerült. Viszont olyan már volt hogy leült, és ugatott. nem tudtam, mondtam neki, hogy hozd ide. egy döglött fácánt szagolt ki.

Mi akárhányszor sétálunk az erdőben, nincs olyan, hogy ne jelezne. nem hiába Vadkert a Soltvadkert. Vadászokat is láttunk ma, német vadászok voltak. Megsimogatták Ingridet, de kicsit csunyán néztek rám, úgyhogy el is mentünk jó messzire. aztán hazamentem, anya meg mondta hogy forduljunk vissza, és Ők is jönnek. Úgyhogy ma nem volt hiány kilóméterben. A 2. sétánál videót is csináltam:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések