Meglepő hasonlóság

Azt, már régóta tudtuk, hogy Ingridnek iszonyatosan gyenge a gyomra, de az új dolog hogy nekem is... ugyanis, 2 hete voltam beteg. és most megint. és mind a 2x gyomor betegség -.-'
A hétvégén őrültködtünk egy kicsit az udvaron.
Ingrid körbe körbe rohangászik az udvarban, és közben túrja a havat. Mintha nem is 5 éves lenne hanem 1 .
Csináltam is egy videót, amin az elején kicsit d-d zünk :D
Jah és kaptam egy nagyonszép poharat Horváth Szabinától, aki megrendelésre csinál gravírozott poharakat.
Honlap
Jah és beindult a szervezkedés a lll. Vipet tali miatt, ami egy VIPet-Blöki baráti találkozóval
Fúú nagyon vááárom! Április 10-én lesz :D Ha gondolod, és van kutyád regisztrálj a http://www.vipet.hu/  -ra, írd föl magad, és gyere el Ápr. 10-én Kiskunlacházára
Az eddigi 2találkozó fergetegesre sikerült, és mindig támogattunk 1-1 menhelyet!

Mai Videjóóó adag:

Hétvégi vedónk:

height="344">



III.VIPet tali reklám:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések