Végre gyakorlás!

Ma végre, miután hazaértem a környezetvédelmi versenyről, kimentem gyakorolni. Egyrészt, a handlerkedést is gyakoroltam, meg a dog-dancinget is.
Ingrid nagyon ügyi volt. Pörgött mint állat, és már tök ügyin megy a kán-kánozás is.
Végre elolvadt a hó. Nemtom Ti hogy vagytok vele, de én már nagyon untam.
Holnap valószínűleg kimegyünk erdőbe, ott Ingrid kitombolhatja magát. Azthiszem lessz miről írnom.
Meg egy kis hírek.
Az Only For Fun-ok taroltak.
Péntek Kibo ilyen eredményekkel tért haza Persovból(Szlovákia):
Fiatal osztály győztes, Best junior, és fiatal kelet-Európa győztes.
Ez Kibo, és Koltár Andi fia.



Előtte szombaton szintén jó eredményeket értek el:
A LEGEREDMÉNYESEBB ANGOLPÁSZTOR KUTYA LETT 2009 ÉVBEN:
ONLY FOR FUN PENELOPE!!!!

/ http://www.onlyforfun.hu/ aranykoszorús mestertenyészet/

Remélem nemsokára készlessz a saját fényképezőgépem. akkor mindennap jövök képekkel.
addig is szép estét mindenkinek! Sziasztok!





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések