Forradalmi nap

Ma ugye nem volt suli a gazdinak. Reggel részt vett az ünnepségen, utána hazaszáguldott, kajált, utána az egész család kijött velem sétálni.
A gazdi elengedett, és én rögtön álltam. A gazdi kíváncsi volt, ezért megengedte hogy megfogjam. Kiugrasztottam a nyulat, és utána ugatva futottam utána. a gazdi odáig meg vissza volt, mert gyönyörűen jeleztem.
Utána sétálgattunk, és  amikor hívott a gazdi véres volt a pofám (titok miért, nehogy meglássa a gazdi).
Dog-Dancingeztünk egy csomót. Úgy tűnik fellépésünk lesz július 17-én  Kunpeszéren. Fúú, már nagyon izgulok, tök jó lenne.
Most töltjük fel a beígért közös vidijjót youtube-ra.

Jah, és miért forradalmi?
Mert megvolt a nagy áttörés. Sok szempontból. Gazdi anyuja beleegyezett abba hogy (200 km-ren) belül ha ráér bárhova elmegyünk. És ha ezen a nyáron nem is, de jövő nyáron 90% hogy megyünk agilityzni. Úgyhogy. SZUPEEER !!!

Itt a videjjóó:



Puszi mindenkinek

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések