Hatalmas séták-hatalmas balhék-hatalmas gazdizás

Kezdjük talán szerdával. megtámadott egy kutya. Egy arra járó hapsi szedte le, de ott is hagyott minket, hozzám sem tudott érni.
Aztán jött a szombat. 
Elmentünk a gyógyszertárba, a kisgazdinak gyógyszerért, mert nagyon lázas, és hány szegény. Hazafelé, aztán érdekes dolgok történtek. Ping-Pong terem előtt sétálunk, amikor ugatásra leszek figyelmes, ami közeledik. Nem olyan "jajj gyere játszani" típusú ugatás volt. A gazdi is ideges lett. A térdével a fejemet összefogta, és nem engedte, hogy egy kutya megharapjon. Nagyon morgott. Amikor megláttam, egy Nova Scotia Duck Tolling Retriever szerűséget láttam- egy kis amstaffal keverve (persze volt benne valószínűleg más is, és reti sem biztos hogy volt benne, de színileg, meg méretileg olyan volt, de vérmérsékletileg másabb nem is lehetett volna, mint egy reti) morgott, és csomókba tépte ki szőrt. Amikor ezt észrevette a gazdi még jobban ordibált (nem félt, főleg nem magát, engem féltett, hogy megharap, de ettől csak mérges volt) és meglendítette a lábát, és seggberogta (nem erősen) a kutya erre elkapta a táskáját (a kedvenc táskáját!!) na ekkor 3 dolog történt. Először én nekiugrottam a kutyának elkaptam az oldalánál, beleharaptam (bevallom szégyellem magam, nem vagyok ilyen, addig nem is ugattam, de az én gazdimat senki sem bánthatja) a gazdi kiabált, mostmár segítségért, és egy furgonos hajtott be, aki eddig az út szélén figyelt. A gazdi elkapott, a furgonos tövig nyomta a dudát, a kutya megirémült, és hazarohant. A hapsi kiugrott a kocsiból.ű
-Jólvagytok? Először azt hittem mind a kettő a tiéd.Nem harapott meg?-IdegenMegmentő
-Jaj nagyon köszönöm!-válaszolt a gazdi
Ott beszélgettek, és közben engem vizsgálgattak, hogy nem lett-e bajom.
Utána haza mentünk. Sajnos az erdőbe nem sétálhatunk, mert a gazdira rákattant egy pedofil bácsika :S




Vasárnap(azaz ma)

Reggel, kijött a gazd (8 óra felé). Kaptam kaját, megvárta amíg kicsit megemésztem, addig ő reggelizett. Fölállította a szlalom pályát, és gyakoroltunk. Eddig nem értettem mire jó ez. össze vissza botok között. Pf... idiótaság! Aztán ma. megtört ajég. Jééé! itt rendszer is van! jobbra-balra. Tökre fölvidoltam. Aztán rájöttem, hogy jobb vállal kell kezdeni 
Aztán megtanultam messziről átugrani a krikán. Délután a gazdi 1 órán keresztül simizett, utána kifélülte a szőrömet (heti nagyfésülködés ) ez fél óra volt, utána agility 3 órán keresztül. Úgy száguldottam végig a páylán hogy húúú. imádom. Eddig is szerettem. De most már tudom. Értem. És a gazdi is boldog. 


Viszont mostmár nagyon izgulunk, hogy hogy ment Langewangban a d-d-seknek a varseny. 

Most megyünk, sziasztok Puszi 

Megjegyzések

BoVa üzenete…
hello.még nem volt időm végig böngészni a blogod, de örülök, hogy egy újabb goldenes blog olvasója lehetek

Népszerű bejegyzések