Lucy hazament

Ma reggel amikor felébrettem semmi különöset nem vettem észre. Csak egy kicsit furcsán szűk volt a hely. Jaa! Hát Bennt alszik Lucy is!
Reggel kaptunk kaját, de persze, hogy nem a sajátunkból ettünk. A gazdi tanítgatott, csinált egy videót, amin egyszerre ülünk, fekszünk, kúszunk, és bújunk a gazdi lába között. (majd fültesszük youtubera)
Aztán a gazdi labdázott velünk. Én rohantam a lasztiért, de Lucy kivette a számból Az az enyééém! Vissza akartam venni. De nekemugrott. Szerencsére a gazdi szétkapott minket gyorsan. de pár perc mulva már együtt játszottunk minden morgás nélkül.
Utána, 6 órakor hazavitték. Könnyes (máramilyen könnyes lehet egy kutyusnak) búcsút vettünk, szomorú szemekkel néztünk egymás után.
Aztán rájöttem, hogy tök jó lenne randizgatni.
Nah, majdcsak összejön, 1 év után :)
puszi mindenkinek

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések