Csakúgy

"Fanatikus vagyok, és nem zavar ha szőrös lesz a ruhám
Sem a sár, sem a jég, sem hó nem tántorít el egy közös sétától.
A világ legjobb kutyája az enyém, és rajtam kívül több millión értik mire gondolok, amikor azt mondom Cruft's.
A kutyám hírneve megelőzi az enyémet, és nem örülök amikor az emberek összekevrik a
kuvaszt a golden retrieverrel
Büszkén gondolok a barátaimra, tenyésztőkre, a handelekre, az agilitysekre, a dog-dancingesekre, a frisbeesekre, és a flyballosokra.
Imádom az ebem pörgősségét, okosságát, és a hülyeségét.
Itt élek európa szívében, dog-dancingben mi vagyunk a császárok és igenis nálunk élnek a világ legszebb goldenjei

Gridem én így szeretleeek <3
---------------------------------------------

Fanatikus vagyok és mindig tele vagyok karmolással
A világ egyik legvidámabb sportját űzöm,
és rajtam kívül még több millióan értik mire gondolok amikor azt mondom: Heelwork
A kutyám megelőzi a hírnevemet és nem örülök ha az emberek összekeverik a dog-dancinget az obedienceel
Büszkén gondolok Szkukalek Attilára, Liskóczi Csillára
Nem szeretem a meleg napokat, a punnyadást
Szeretem a trükköket az együtt tanulást.
Itt élek Európa szívében és igenis nálunk élnek a világ legjobb táncosai
Dog-Dancing én így szeretlek

<3

Megjegyzések

Fleur üzenete…
Szupik!!! :D:D

Népszerű bejegyzések