Szarnap-gazdiszemszög

~FIGYELEM!! NEM ÉPPEN KÚLTÚRÁLT SZAVAK!~

Reggel 6 kor keltett anya mert hogy 7-re  jönnek a festők -akik 8-re beállítottak.
fél 9-kor elhúztam otthonról, és kb. fél 11-re hazaértem. Kajáltam, stb.
gépeztem egészen 3ig, elmentem fogorvoshoz, megvettem Zsemlém és Kidlim ajándékát, utána hazaértem 5re, iszonyatosan megfájdult a fejem, bevettem hatalmas adag gyógyszet, és húztam el újra Kuttyal erdőbe.
Elengedtem, gyönyörűen halgatott rám, figyelte mikor hívom be. Jött is gyönyörűen.
Aztán egyszer kiugrasztott egy őzet, ami kb. fél méterrel előttem vette észre, hogy ott állok zöld kabátban (amiben tökéletesen beolvadtam)
És akkor Ingird ott volt körülöttem, de akkora a bozót, hogy nem is láttam, így fel sem tűnt, hogy elment. Szólok neki, nemjön. No para, nemszarunkbe, újrahívom. Még mindig semmi pánik, újra hívom. Elismételtem 5x, és ott áltam tök sokáig. Semmi.10 percig várok, aztán pánikroham, sikítva hívom már könnyek szembe, elkezdek spintelni valamerre. Kb. 3 km-ert sprinteltem-vagy éppen csak simán futottam. Utána elindultam az út felé- újabb 1km elkezdtem az út mentén futni, hátha elütötték. Semmi. Na itt már úgy ordítottam ahogyan még soha. Az autósokat leszartam, nemérdeket, hogy dudálnak. Meghallottam vadászokat. Bízván abban, hogy nem lőtték le, elindultam-futva-feléjük. Közben angolul is hívtam, hátha külföldi vadászok. Akkor vettem észre-úgy kb. 4-5 km után, hogy anya 7x hívott. Frankó. Visszahívom, könnyeimmel küszködve, magamra erőltettem valami kevésbé remegő hangot, és beleszólok:
-Szia anya.
-zia. Hol vaaagy?
-őőőhm. Erdőben. Ingrid eltűnt. Adiig nem is megyek haza amíg meg nem lesz.
-Akkor jöhetsz, mert hazajött.
Én meg kinyomom, és elindultam haza. Frankó. A lábam remegett, le kellett ülnöm, hulla voltam. Addig észre sem vettem. Bőrig ázva ültem a sárban. És kitört belőlem. Úgy elkezdtem bőgni, mint a nemtom mi. Addig nem bőgtem, mert akkor nem tudok kiabálni. Negyed óra alatt kipihentem magam nagyjából, és hazavánszorogtam. Ingird úúúgy örült nekem. Anya mondta, hogy éppenkinnt állt, beszélgetett, amikor Grid befutott full fáradtan, lefeküdt a hátára, és pilogva nézett fel rá. Anya azthitte elraboltak vagy nemtom mi.
Utána a vízszerelő vagyki leszedte a radiátorokat, de valamit elrontott, a parkettám úszik alig bírtuk feltörölni. Frankó lesz  ha felhullámosodik.
Képeket holnap hozok, ha nem leszek sík ideg.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Jajjj:| :'( DE hálistennek semmi bajaa(LLLLL)
Eszti és Mex üzenete…
Uhh, ez tényleg szörnyű.De szerencsére nem lett semmi baj. :)

KicsiMex-szel egyszer én is hasomlóan jártam.Amikor még kicsi volt , séta közben valamitől megijedt, kitépte a kezemből a pórázt és hazafutott.Én is megijedtem, hogy nem talál majd haza. :S Még jó, hogy nem az volt az első sétánk, így tudta a hazafelé vezető utat. ;)

Népszerű bejegyzések