Fürdéses nap

Fúúú. tök jó volt. Kimentünk a tóra. Megyünk kifelé és hallok valami fura hangot. HA valamihez mindenképpen kell hasonlítanom, akkor vamai érdekes macskahangnak azonosítottam. Megyünk közelebb és 5 percenként újra  hallottam. Mi a fene. És akkor megláttam. Naaaagy kék dolog. Madárféle. Megszólal a gazdi: Nézd Gridem, ő a páva.
Óha. Szép madár. Az Anna Vendéglőnél van (nekünk csak Pusi)
Aztán kiértünk a tóra. Gykoroltunk, bár hatalmas sár volt, amibe persze fetrengtem, és hemperegtem.
Életemben ez volt a legjobb d-d gyakorlás. A gazdi szerint is.
Végül siettünk haza, és képzeljétek, 2km-ről lehet hallani a pávák hangját. Tök durva.
A gazdi egyépként néha-néha a szívbajt hozta rám ilyenekkel: citromsármááááány. tengeliiiiiic.
komolyan. és elsorolta a jellemzőit. hülye gazdám van nekem.
Majd hozunk képeket magamról a latyak kuttyról.
De most megyünk, mert a hétvégén ballag a gazdi tesója, az oviból, és arra készünk.

Puszi: LatyakosGrid

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések