Séták Adélékkal

Pénteken reggel 7-re beszéltük meg a talit Adélékkal. Dorina hozta Roxy-t, Adél Tio-t, én pedig a két lüke szöszit.
Tioéknak lasztit dobáltak, én meg dummyztam a srácokkal. Mindketten nagyon ügyik voltak, főként Ianra voltam nagyon büszke... Miután újra rájött, hogy nem bánt a víz, és tud úszni, igazi retrieverként vetette magát be a vízbe. Ingrid standard dummyját is simán kihozta, nagyon messzire beúszott érte.... ügyesokos :) 

Gridit egy szárcsa (?) nagyon szépen megszívatta. Beúszott utána, a kis madárka sokáig bevárta, majd lebukott, pár méterrel arrébb felbukkant.... Ingrid pedig kereste a levegőben, kapkodta a fejét, nem értette a helyzetet. Majdhogynem a tó feléig beúszott először utána, később már csak egy kicsit strapálta magát. 




fotók: Szabó Adél
Összefutottunk Anitával, Mex-el és Benivel is, nagyon rég találkoztunk már, jó volt újra látni őket :)
Mókánknak a volt talajtorna tanárom vetett véget, amikor sípjába hatalmasakat fújva közeledett felénk..... ajjjajjjjj....... Elmúlt 8 óra, és mi észre sem vettük.... Gyorsan összeszedtük a cuccainkat, és húztunk kifelé.... Utcáztunk még egy nagyot, aztán indultunk haza.

Hétfőre is megbeszéltünk egy talit, most kivételesen be a városba. Szégyenkezve vallom be, Iannel nem sokat jártam bent, mindig erdőzni mentünk. 
Dorinának odaadtam Ingridet, én pedig a kis tökössel birkóztam meg. A főtérre érve egy csapat fiatal vette körbe Iant, babusgatták, simizték. Aranyosak voltak :)

Leültünk, beszélgettünk, elvoltunk, kutyák nagyon jól viselkedtek, nem szenvedtek, szépen nyugiztak... Még Ingrid is visszavett a toporgós énjéből, és kicsit nyugizott.... Hát ezt is megétük?! :D
Már kezdett sötétedni amikor elindultunk visszafelé, de még megálltunk a Lukács parkba kicsit elengedni a kutyikat, vagyis Ingrid maradt pórázon. Gyakoroltunk kicsit velük, beszélgettünk. Nagyon-nagyon élveztem ezt a délutánt is, mindig nagyon jól érzem magam Adélékkal, jó volt találkozni velük újra.


Megjegyzések

Adél - Roxy&Tio üzenete…
Mi is nagyon jól éreztük magunkat! Köszönjük!! :) Sajnos hamar elment az idő, pedig maradtunk volna még beszélgetni, nagyon jó veletek lenni! :)

Népszerű bejegyzések