Szentes CAC

Eljött a nagy nap, amit olyan izgatottan vártam.... Összepakoltam, kutyikkal lasztiztam, Ivett 7-re jött értünk, bepakoltuk a 2 kutyát hátra, és már indulhattunk is. Navira bíztuk magunkat, aki úgy döntött, az autópályára földúton visz minket.... De mi "okosak vagyunk és barnák - meg ne fogd a tehén farkát" úgyhogy megoldottuk, időben odaértünk. A bejutás vicces volt, én két kutyával, ketreccel, tatyókkal, Ivett két székkel és táskákkal táncolt be.... Persze a ringünk a pálya másik végén volt, mire megtaláltam a két kutyával.... Beraktam őket kicsit Csili boxába amíg szétnéztem és kicsit összeszedtem magam. Iankét kicsit bevittem szoktatni a ringbe, nem sokat nyúztam, nem kell hogy elfáradjon, hiszen mégis csak 15,5 hetes picike.

Lauráék mellénk pakoltak le, két kiskedvencemet hozták, Diegot és Megarát. Hatalmasat nőttek, nemrég, amikor fotózni voltam még icipici kölykök voltak, most meg már kész felnőttek....
Csomó ismerőssel összefutottam, kint voltak Ágiék is az egész huskyfalkával, Csilláék a nagy szerelmem afgánokkal (Mogyitól el vagyok ájulva...... valami hihetetlen)
Megérkeztek Borbáláék is, őt kértem meg, hogy kicsit igazítsa meg a kisfiam bundáját, a picikének ez az ötlet annyira nem tetszett, de egy kis jutifalattal rögtön megfeledkezett a kozmetikázás unalmairól.

Mártiék is megjöttek, miután körbesimiztem minden kutyust elvittem Oanát gyakorolni kicsit. Amolyan tesztelés miatt most én vezettem fel, hátha velem működik kicsit.... tudni kell róla, hogy nem egy egyszerű eset a csajszi, de látszik rajta a fejlődés.

A bírálatok nagyon gyorsan elkezdődtek, mi voltunk kistökössel az elsők. Nagyon ügyesen viselkedett, egy rossz szavam nem lehet rá, lelkes volt, csóvált, vigyorgott. Nagyon szép bírálatot kaptunk, de be is másolom netek: "Nagyon jó típusú, erős csontozatú, kitűnően pigmentált. Jó fej, jó nyak, rövid egyenes hát, korrekt szögellés és mozgás." Nekem már ez megfelelt, megvolt minden amit szerettem volna... szép bírálat, Ian nagyon jól viselkedett, és mind a ketten jól éreztük magunkat. Kell ennél több? No, majd meglátjátok. :)



Következő kutyus Frosty volt, Wyattel egy osztályban.... Frosty nagyon ügyes volt, kaját már szinte elő sem veszek nála, egyrészt nem is érdekli, másrészt ügyes ő már enélkül is. Mi lettünk az osztálygyőztesek.
Rohantam ki Oanáért, és kicsit próbáltam magamra hangolni (vagy magamat rá) a kiscsajt.
Meglepődtem a ringben a viselkedésétől, sokkal ügyesebb volt mint vártam. Kicsit szívózott a beállításnál, de üsse kő, én büszke voltam rá.
BOB összevetésben nem számítottam semmire, így nagyon meglepődtem amikor nekünk adta a bíróúr a sárga szalagot.

nyílt kanok

Oana

Volt egy kis időm, megkerestem Andit és Ákost, akiket már ezer éve nem láttam. Gyönyörű Ragikát hozták, aki megnyerte osztályát, illetve kihozták KisTörpit kicsit szocializálni.... Valami hihetetlen egy kiskutya, feje brutál jól néz ki, és nagyon kis tündéri, személyiségileg tiszta anyukája..... totál oda-meg vissza voltam tőle.
Szétnéztem kicsit miután bepakoltunk az árnyékba, beszélgettem pár ismerőssel, Csilivel dummyztam egyet, utána meg kicsit sétálgattam vele, meg gyakoroltunk.
Futottam egy kört Hangusszal is, meg Fruzsivel is gyakoroltam egy kicsit.
Aztán letelepedtünk a rózsaillatú vizslás kör mellé és vártuk, hogy sorra kerüljünk.

Elsőként Fruzsival mérettettük meg magunkat, mint mindig szuper volt a csajszi. Nagyon imádok vele dolgozni, mindig a toppon van, csúcs a csaj.
Hangára voltam nagyon kíváncsi, csak abban reménykedtem, hogy a mostani módszeremmel nem fogja lógatni a fejét.... És bejött!!!! Nagyon szépen futott, büszke voltam rá. Bírónőtől kicsit félt, de egyébként hihetetlen volt ♥
Csilike egyedül volt osztályában, nagyon ügyes volt egyébként, csak ez a CAC cím kellett neki a HCH-hoz.... Sikerült!!! :)

Fruzsi

Hanga

imádom Hanguszról ezt a képet ♥

BOB összevetés Csilivel

fiatal szukák
kit2, kit1, kit3

Edináék cuccát is átpakoltuk hozzánk az árnyékba, elmentünk eredményeket beíratni, aztán picit pihentünk és beszélgettünk az árnyékban. Ian baba az ölemben pihizett, elvolt, nagyon kis édes volt.

Szépen lassan elkezdődött a BIS program. Fruzsit előszedtem, mentünk a jh-ra. Csak gyakorlásnak akartam ezt az egészet, pár dolgot kipróbálni vele amit tanultunk. A bírónk végül Juhász Csilla lett, aki nagyon pörgősen bírált, megmozgatott minket. Alakzatnak egy oda-visszát kért, mondjuk szerintem ezt a 6-os konkurencia nem nagy különbséggel csinálta meg, egy "T"-nél nagyobb eséllyel hibázik az ember.
Nagyon örültem, hogy elsők lettünk Fruzsival, mert volt pár dolog ami nem úgy jött ki ahogy szerettem volna.



Rohantam ki a ringből, gyorsan befésültem Iant, fogtam pár jutit és már mentünk is vissza.
Ian végig csóválva, orrát a földön tartva szimatolva vonult be a ringbe. Abszolút nem izgultam, úgy voltam vele, esélyünk nem sok a kb. 20-as konkurenciában boxertenyésztő bírónál, no meg amúgy is, ne legyen semmi negatív élménye a kissrácnak a ringekkel meg midnen egyébbel kapcsolatban. Hangosbemondó, tapsolás, semmi nem hatotta meg, ugyanolyan kis vagányan ácsorgott ott. Bíróúr folyamatosan ment oda a felvezetőkhöz, és rázott velük kezet, megköszönve a jelenlétet, ezzel szűkített.... Egyre csak fogytunk. El sem hittem, 6-os konkurenciában bent hagyott minket, ismét kért egy kört tőlünk. Ianke itt ügyesebb volt már ha jól emlékszem, feje fent, mutatta magát ügyesen. Viszont ácsorogni már nem sokáig szeretett volna, a hármas szűkítésnél leült, és láttam rajta, hogy ő ezt már sehová sem kívánja. Tettem egy kísérletet rá, hogy felállítsam, nem ment, nem érdekelt, inkább dicsértem, cuppogtam neki. Végül is, ott voltunk, hármas szűkítés!!!!!!!! A dobogó második fokára (csak 1. és 2. helynek volt ott hely) nem "fértünk fel", kezet fogott velem is a Bíróúr, hiszen nem is állt a kis manóm, de hát kit érdekel?! Felkaptam a picikét és hatalmas vigyorral az arcomon, őt puszilgatva mentem ki. Megkérdeztem pár embert, hogy akkor most Baby BIS 3 volt ez? Mindenki azt mondta, igen.... el sem hittem.... egy nem divatkutyával, egy nem divatpedigréevel rendelkező kutyussal akit egyébként temperamentumra választottunk főként, akinek az anyukája sikeres munkakutya, itt lehettem.... a SAJÁT kutyámmal. Persze, legyintenek sokan, hogy ó, baby BIS, csomó kutya lesz helyezve, nem jelent semmit... Nekem igen! Úgy tűnik volt valami a kis tökösben ami megfogta a bírót, hogy eddig bent hagyta.




Csináltunk pár fotót a vizsikkel, még szinte le sem hervadt a mosoly az arcomról, amikor Frostyval nekiindultam a fajtacsoport összevetésnek. Nem számítottam sokra, 2 hete a bírónőnek nem nagyon tetszett a fiúka.
Frosty nagyon ügyes volt, büszke voltam rá. BOG 1-nél már simiztem a buksiját, hogy hát szívem, örülünk mi a BOB-nak is nagyon, de akkor nekem nyújtott kezet a Bírónő.... Azaz mi lettünk a 8-as fajtacsoport győztesei!!!!!!!!!! Mehettünk a BIS-be!!!!!!
Kint beszéltem pár szót a gazdikkal, aztán hátramentem Renihez, aki a szetterével szintén BOG1 lett!!! Mind a ketten életünkben először mentünk be a BIS-be.... Hihetetlen érzés volt, mindig is erre vágytam, hogy ott vezethessek fel...



Kicsit beszélgettünk, mind a ketten oda meg vissza voltunk, én legszívesebben visítva ugrándoztam volna az örömtől... :)
Irtóra élveztem bent a ringben Frostyval ez egészet, bár ő már halál fáradt volt szerintem, nem mozgott szépen, de állni szépen állt. Nagyon-nagyon jó érzés volt tényleg ott lenni, ha nem is saját kutyával, de olyannal akit én vezetek fel a kezdetek óta, és aki már a szívemhez nőtt nagyon.
És ami még feldobta a hangulatot, Reni Öcsivel a dobogó 2. fokára került!!!!! Irtóra örültem nekik, nagyon megérdemelték!

Pakolásztunk, kicsit dobáltunk a kutyáknak dolgokat, fotózkodtunk. Nagyon jó hangulatban, mosolyogva váltunk el egymástól, aztán halál fáradtan utaztunk hazáig.... én legalábbis fáradt voltam ennyi kutya után :)
Köszönet jár a gazdiknak akik megbíztak bennem szokás szerint, Posa Edinának és Posgay Gábornak, Varasdy Imrééknek és a legnagyobb köszönet Farkas Mártinak akinek ezt a csodás kis bébit kaptam.... köszönöm-köszönöm! Azt hiszem nem tudom elégszer megköszönni!!!!
Valamint Ivettnek is nagy-nagy-nagy köszi, hogy elvitt, hogy ott lehettünk, a csodálatos fotókért, no meg a hangulatért :)

Eredményeink:
- Tikotta Pole Position "IAN" Nagyon Ígéretes, Baby BOB,  BABY BEST IN SHOW 3. hely
- Metaxa from Babelsbergi "Frosty" kit1, CAC, BOB, BEST OF GROUP 1!!!!!!!!!!
- Tikotta Komatii "Oana" (golden r. open bitch) got exc3
Bírók: Paroci Pál, BOG: Tarján Annamária, BabyBIS: Danijel Boros Devi 
- Sóstói Vadász Angyal "Fruzsi" kit2
- Bánhosszi Azsúr "Hanga" nagyon jó 3
- Magor Csillag kit1 CAC, ezzel az eredménnyel Hungária Champion
Bíró: Tarján Annamária
- Junior Handling 1. hely Fruzsival
Bíró: Juhász Csilla



És most következzen pár pillanatkép Frittmann Ivett 55-200-as obijából







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések