FeHoVa Winterdogshow 2015. 02.12.-15.

Egy-egy hosszabb kiállítás után igen nehéz helyzetben vagyok, ülök a gép előtt, és várom az Isteni szikrát. Annyi érzés, élmény kavarog a fejemben, hogy általában nem is tudok nekikezdeni a dolgoknak.... No, de most így vasárnap este, ölemben a laptoppal és mellettem egy forró, gőzölgő teával nekifogok megírni ezt a bejegyzést is, mielőtt végleg elszállnának a gondolataim....

Szerdán jelenésünk volt Nikiéknél a Trallala kozmetikában, hogy Ian és Borsika is megszépüljenek Niki és Gábor gondos kezei között. A fiúk, nevezetesen Gábor és Gergő elmentek amolyan férfias dolgokat intézni, mint a kocsik rendbetétele, ugyanis mind a ketten defektet kaptunk aznap.
Időközben megérkezett István is Gráffal és Gildével, akik gyorsan illatos és csillogó villogó szőrű vizslákká varázsolódtak.
Végül Frosty és Családja is megérkezett, Melinda meglepett minket pár frissen sült csokis croissanttal. Mennyei vooolt!!!!
Ianke igazán csinos lett, nagyon megvoltam vele elégedve.

szépséges, frissen csillogó, villogó Maceszka

Borsika nagyon elfáradt a fürdésben :)

Csütörtök reggel korán indultunk Pestre, és meglepő módon, és most ez tényleg meglepő volt, nem tévedtünk el egyszer sem az út során, még Pesten sem!
Időben odaértünk a kiállításra, bepakoltunk a vizslásokhoz, majd körbejártam a kis előre legyártott térképemmel és ringbeosztásommal, szétnéztem mikor, hová is kéne mennem. Az első "megálló" a goldenes ring volt, ahol (többek között) az utolsó pillanatban lecserélték a bírót, Czeglédi Attila helyett Dr Váczi-Balogh Zsuzsanna bírált.
Frosty volt csak benevezve, őt kellett felvezetnem. Ő már rutinos rókaként viselkedett a ringben, szuperül működött, egy rossz szavam nem lehet rá. Második, Reserve CAC lett egy csudiszép munkakan mögött.

Rohantam át a kuvaszokhoz, ahol drága Bátorka a nyakamban landolt, de Barkusz sem volt rest bújás terén. Imádom őket!!!!
Bátort segítettem felvezetni CACIB, majd a fajtagyőztes összevetésben. Gyönyörűen viselkedett, állt, és mutatta magát, a Bírónő pedig a legszebb kuvasznak járó rozettával ajándékozta meg őt, hugicáját pedig a legszebb ellenkező nemű kuvaszénak járóval.



Visszamentem a vizslásokhoz, ahol találkoztam pár kedves ismerőssel, és rögtön jobb kedvre derültem... Nagyon jó kis társaság volt, jót beszélgettünk, aznap végre először éreztem magam igazán jól.
Borsikát én vittem be a ringbe, nagyon kis ügyes volt, büszke voltam rá nagyon. A nyolcas konkurenciából a 4. helyet kapta Kardos Vilmos bíróúr döntése alapján.


BIS-re semmi dolgom nem maradt, de jól eltöltöttük az időt a többiekkel, hagytuk a kutyákat játszani a pavilonban, ahol a vizslák voltak. Azt hiszem, Iannak is sikerült kioldania magát egy kicsit, kevésbé utálta a kiállítási légkört.

A junBIS után elindultunk "hadiszállásunkra" Ancsáékhoz, ahol még Zsu is kicsit ott volt. Lepakoltunk, megismerkedtünk Ancsa szuperkedves családjával, majd közel éjfélig beszélgettünk és Teodorkát fürdettünk, szárítottunk. 
Másnap, péntek reggel a kicsi Susy, Teodor tesókája következett Ancsáéknál a fürdőben, majd mi Gergővel siettünk is, hiszen időben oda akartam érni a ringünkhez, hogy legyen időm Iankével elkészülni.

Meglepően jó kedve volt, nem volt nagy tömeg, és még annyira nem vette észre, hogy mutatnia kell magát... 
Csak úgy dagadt a mellem a drága kutyámtól. Végig állt, nem feszengett, nem makacskodott, és nem rúgta szét a szögeit. Szépen állt, ahogy talán még soha, és gyönyörűen mozgott.
Kitűnő kettő, Reserve CAC címet kapott, hármas konkurenciából.
Az osztályunk győztesét, Stormyt végül én vittem be a CACIB összevetésre, ott ResCACIB lett.

Ian <3 td="">

Stormy
Szaladtam át a kuvaszokhoz, ahol Bátorral kis Déja Vu érzéssel megismételtük az előző napi eredményeket, CACIB és Fajtagyőztes címeket érte el :) Majd délután kutyapárba  és tenyészcsoportba is bevittük őket.

Aznap a kutyákon kívül kicsit mással is foglalkoztam, ami nem más volt, mint az én drága legjobb barátnőm, Blanka születésnapját valahogy titokban tartani. Petra (Hanna a szami gazdija), és Blanki Anyukája szervezték a bulit, Blanka csak arról tudott, hogy Ágiék, Koda és Tivo tenyésztőjéék ottalszanak náluk a kiállítás után.
Lejött Blanka a kiállításra az én nagy nagy szerelmemmel, Kodácskával, aki hatalmasra nőtt amióta nem láttam. A terve az volt, hogy a kiállítás után ő hazabuszozik Kodával. Na most, gondolhatjátok, hogy nem volt szívem hagyni, hogy 1,5-2 órát tömegközlekedjen kutyával Dobogókőre, mikor mi úgyis megyünk hozzájuk... No, hogyan is hozzam össze, hogy hazavigyük, de ne fogjon gyanút... Szörnyen hazudok, ezt tudni kell rólam... Felajánlottam neki, hogy mi majd hazavisszük őt, erre rögtön jött a válasz, túl messze van.. óó mondom nem baj... amire a - jogos - kérdés az volt, hogy "Ti meglepetésbulit szerveztek nekem?" A nagy vigyoromat elrejteni nem tudtam, így elkezdtem valamivel babrálni, amit Blanka, hát én nem is tudom, hogy a francba nem vett észre... Más az első pillanatnál észrevette volna, miben mesterkedünk.
Gyors agyalás, megkérdeztem Ancsát, mi van Dobogókőhöz közel, majd bekamuztam Blankának, hogy ott alszunk, szóval az már csak pár plusz km....

Megvártuk az 5-ös fajtacsoport végeredményét, majd elindultunk hozzájuk, ahol egész úton azt hallgattuk, őt itt kitehetjük, ne menjünk fel a hegyre, nagy a hó, satöbbi, satöbbi.... Alföldi gyerek vagyok, mondom hó, persze, biztos csak pár cm (hiszen Pesten nyoma sem volt hónak) majd kicsit sokkolódtam amikor megláttam a kb 20 cm-es havat fent, arról nem is beszélve hogy féltem a kanyargós úton...
Nagy nehezen rávettem Blankát, hogy házhoz szállítjuk, meg beugrunk kicsit hozzájuk, köszönök Anyukájának, meg hát megnézem az ebeket.
Kaptunk egy kis házbemutatást, megismerkedtünk tündéri madarukkal, Bajazzóval, majd megérkeztek a vendégek második turnusa.... Blanka Sipit, Petra Párját meglátva meglepődve kérdezte, mit is csinálnak itt, majd megjegyezte, ennyi erővel, ez meglepi buli is lehetne.... Hát igen Blanka, szuper felfedezés, ez pont az! :D

Nagyon jól éreztem magam, finom vacsi, szuper társaság.... Imádtam!!!!!!! Sajnos gyorsan el kellett jönnünk, nem akartunk túl későn odaérni Ancsáékhoz.

A szombati FeHoVa volt talán az egyik legjobb.Szuper kis csapat gyűlt össze a vizslásoknál... Azt hiszem, nem is kell mondanom, hogy a legnagyobb jó hangulat és társaság kovácsoló Vörös Laci és Godó Zoli volt a mennyei pálinkájukkal.... Rögtön nem fujjogott senki senkire :)

Fruzsika jött először, valami hihetetlenül jól mutatta magát, csóvált, szépen mozgott és állt. Percről percre jobban szeretem ezt a kutyát!!!!
Kitűnő 2, ResCAC és resCACIB címeket kapta.

Rohanás át a kuvaszokhoz, ahol először Bátor lett CACIB kan velem, majd Barka resCAC és resCACIB szuka egy hármas konkurenciájú nyílt osztályban, osztálya legfiatalabbjaként, 20 hónaposan. Bátor végül a harmadik nap is, zsinórban egymás után harmadjára lett fajtagyőztes.

Futás vissza a vizslás ringbe, egy kis -többek között - szarvassonka kóstolás után Argóé volt a porond. Hihetetlen ez a kutya! Úgy állt és mozgott a ringben, ahogy még soha.. Imádta!!! Második, rCAC lett a hármas konkurenciában.



A spánieles ringben is akadt egy kis munkám Andi kicsi Wewéjével, akit már születése óta ismerek, és régóta gyakorolgatunk. Imádnivaló kiscsajszi, nagyon szeretem őt. Nagyon Ígéretes 1. címet kapott, gyönyörűen állt az asztalon.

Futás át a schnauzeres ringhez, ahol akkor kezdődött a klubkiállítás, ahol a kicsi Sophiet, a 4 hónapos Arkovári babát vezettem fel. Nagyon jó volt újra schnauzert fogni a kezemben, már nagyon hiányoztak. A kicsi Sophie pedig a Baby Best in Show 3. helyezését kapta :)

Kutyapárban ismét bemutattuk Barka és Bátor párost, valamint a kicsi Wewe is megtáltosodott a BIS ringben, csak úgy repült!

Vasárnap ismét a vizslákkal kezdtem, kicsi Fruzsi szuperül mutatta magát a szokatlanul nagy ringben amit kaptunk. Megnyerte osztályát, majd Gilde mögött resCACIB lett. Gilde végül velem BOS lett a fajtagyőztes összevetésben.

Irány át a kuvaszos ringhez a szomszédba, ahol az én egyik kedvenc bíróm bírált, akinek már évek óta szeretem olvasgatni a bírálatát a kutyákról.
Barkát vezettem most csak fel, aki aznap, megtörve testvére, Bátor sorozatos sikereit fajtagyőztes lett. Nagyon büszke voltam rá, szuperül viselkedett velem, a bírálatokat hallgatni pedig igen tanulságos és érdekes volt!

Rohanás vissza a magyar vizslákhoz, ahol Argo következett. Nagy tét volt aznap, hiszen egy CAC kellett neki a HCH címhez, egy éve, FeHOVán szerezte az első CAC címét. Nem nagyon izgultam, szuperül koncentrált és mutatta magát a nagyfiú, megnyerte az osztályát, ezzel Hungária Champion lett.
Argót gyorsan kiadtam, és a halálcuki 4 hónapos Pillét mutattam be a Bíróúrnak. Hát, valami zabálnivaló volt a kiscsaj!!!



Újabb sprint át a nagy pavilonba ahol a legtöbb fajtacsoport volt, Nicot, az amerikai akitát vezettem fel. Meglepően ügyes volt, úgy hagyta magát pakolgatni, ahogy még sosem!!!! Ő is második lett hármas konkurenciában.


Végül a drága Misut vezettem fel, aki fantasztikusan mutatta magát, CAC resCACIB címet kapott.

Volt egy kis időnk Ancsával, és kimentünk pár képet csinálni a kutyákról. Főként Teodorról akartunk, de ott volt Fruzsika is és Argó is, úgyhogy lőttünk róluk is pár képet. Azt hiszem, Fruzsi két képéhez nem kell kommentárt fűznöm... IMÁDOM!!!!




A BIS-ben volt hová szaladni, először kutyapár, majd tenyészcsoport, ahol másodikak lettünk a Halasi-Pásztor kennellel, végül pedig a pici Pillével kerültünk be a szűkítésbe. Halál cuki volt, ahogy kis törpeként a nagyokat megszégyenítő mozgással futott körbe.



Ezzel sajnos számomra véget is ért ez a hétvége, és a 2015-ös FeHoVa. A vártnál sokkal jobban sikerült, nagyon jól éreztem magam, a kutyák szuperül teljesítettek. 
Köszönöm a tulajdonosoknak a bizalmat, a bíróknak a szuper bírálatokat, valamint Ancsáéknak a vendéglátást.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések