Agility esőben

Vasárnap voltunk edzésen.
Odaérünk, anya egész úton panaszkodott... :| naszóval. odaértünk, Ingrid kicsit futkározott, mi kipakoltuk a pályát. Kutyát kikötöttem, majd pályabejárás. egész jól ment, sikerült felfognom, hogy mit kell csinálnunk. utána Ingriddel mi jöttünk. faszaaa. drágám elrohant... no problémó behalászom, kikötöm. utána kis idő mulva ujra mi. bepörgettem és úúúúúh. sikerült rákattantanom 1 játékra. kis idő, megint felmentünk a pályára éééésss *.* csajom jött, nem ment el, és amit nagy sikernek könyvelek el: a kúszót multkor nem húztuk ki teljesen + egyenes volt.... mostmeg: teljesen kihúzva, és behajlítva!!!! Csajom meg első szóra bement... :| :O olyanboldog voltaaaam. majd a végén megint felmentünk :)
Találkoztam Ivettel és Ynkával, Petrával, Tapival, és Lindával :)
Ingridem a szünetekben úgy gondolta, hogy elkezd ugatni.. odamentem, hogy mit ugat... amint eljöttem, újrarákezdett.... ilyen még nem volt. soha nem ugatott udvaron kívül... aztán rájött, hogy ugatással nem ér el semmit. újrakezdte a hisztizést, de nagyon.. na, be a kennelekbe.... ott is ugatott, de lenyugodott a végére.... úgy kikelt magából... nagyon csodálkoztam.. :O

mostanában kinnt tanulok az erdőben, meg kinnt olvasok, ő meg rohangál :)
nagyjából ennyi.. lehet megint eltűnünk kicsit, de szívesebben töltöm az időt kutyával, mint a gép előtt :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések