És még felháborodnak....

Hát.. itt az eredménye a mulkori vízbedobálós videónak:

Egy 75 éves néni megmentette azt az öt kiskutyát, akiket, egy bosnyák lány dobált folyóba, hatalmas felháborodást keltve világszerte.





Ruža Pavlovićnak köszönhetően életben maradtak a folyóba dobált kiskutyák. A 75 éves, bugojnói, bosnyák asszony éppen a közeli földjén dolgozgatott, amikor éktelen nyivákolás ütötte meg a fülét.


- Az öt kiskutya valahogy kievickélhetett a partra, de átfagytak. Mindet hazavittem és megetettem, de várom, hogy valaki örökbe fogadja őket – nyilatkozta a Večernji listnek az idős asszony, mert nem bírja anyagilag a táplálásukat. – Naponta három liter tejet megisznak, a nyugdíjam meg kevés. Akkora felhajtást csaptak körülöttük, most meg senkinek sem kellenek – tette hozzá Ruža néni.


Ruža Pavlović az öt megmentett kiskutyával


Fotó: Online



Időközben a rendőrség azonosította a fiatal állatkínzót, aki ugyan a neten bocsánatot kért már, de a hatóság a nagy nyomás miatt előállította a kislányt és szüleit.

- Tönkretették az életünket. A lányomat be kellett vinnem a pszichiátriára, és nem tudok aludni, a férjem meg a rendőrségre járkál. És mi végett? – mondta Marijana, a kislány anyukája, aki azért annak örül, hogy a kutyák jól vannak, állítólag már meg is látogatta őket…

BorsOnline


Mit lehet mondani.. azt hogy kösznöm? köszönöm minden kutyás, és állatvédő nevében....
A csaj anyja meg felvan háborodva... komolyan.... azt is megtépném legszívesebben.... miazhogy: tönkretették az életünket...és mi végett?  a drágalátos lányod nem tette (szerencsére csak majdnem) töknre 5 ártatlan élőlény életét? vagy ez neked mindegy? vagy ennyire elfogult lennél? én ha a gyerekem ilyet tenne-márha lenne gyerekem és megfordulna a fejlbe ilyen- akkora pofont lekevernék neki, utána meg 1 évig nem mehetne sehova max pszichiátriai intézetbe.... kitagadnám amint be tölti a 18-at.... nemhogy védjem.. oké a saját gyereke. és? nehogymár mindent megthessen.. És bocsánatot kértek? leszarom.... ha meghaltak volna? akkor egy bocsánat kérés mit sem számít.... teljesen más hogy megtalálta Őket egy néni.... hiszen az szerencse.. a  csaj felől meg is halhattak volna..
egyépként nem értem hogy élhették túl a kisdrágák ♥
Najó befejeztem, így tovább idegelem csak magam....


Más:

Ingridnek egyre jobban megy az agility.. otthon egy extra mini palánkot csináltam.... csak térdig ér max-vagy addig se- viszont szépen zónázik rajta, és már nem fél felmenni rá.. ugyanis nagyon félős ilyen szempontból... :( de ez is nagy lépés hogy vezényszóra felmegy, lejön, megáll, utána továbbszalad... :)
Mostmár 2 ugróaksink, 1 "palánkunk" 1 karikánk, asztalunk és slalomunk van... :D Ingrid úúúgy tepert *.* már csak egy kúszó kéne, meg még pár léc, hogy magasabbre emelhesem a palánkot. :)

És ezt alkottam, jobb nem jutott eszembe. :) elsőre sikerült.. úú. olyan büszke voltam Rá ♥ nem tudtam hogy elég egyértelmű-e hogy melyik milyen aksi, szóval odaírkáltam :D
na mára ennyi. :)

Megjegyzések

Zsófi. üzenete…
Nagyon örülök, hogy a kiskutyák túlélték!! :) igazi CSODA. És teljesen egyet értek.. az a lány nem is ember.. ha egyszer is találkoznék vele... na mindegy. Köszi, hogy leírtad, és így jobb napom lett. :)

Népszerű bejegyzések