Sokkoló

Fú... Nem tudom.. Én reagálo túl ezeket a videókat, képeket, híreket... AMint meghallok egy állatkínzós történetet... sírhatnékom van, és legszívesebben megkeresném az elkövetőt....  És az a tudat, hogy ÁNEM lessz ezekkel semmi.. nem büntetik őket.. tovább járkálhatnak...És mi volt a kiskutyák "bűne"? Hogy világra jöttek. És az sem az ő hibájuk.. a csajé.. miért nem ivartalanítja őket? fúú.... megfojtanám.... - vagy valami lassabb halált terveznék neki, de inkább nem írom le- ...
Ez a videó kicsapta a biztosítékot...
http://video.mon.hu/video/66852/-orult-lany--elo-kiskutyakat-dobott-a-folyoba-18- 

Tényleg csak erős idegzetűeknek... Nagyon felidegelt.... ésééés... :'( úú. remélem elkapják... ha nem .húúú... és mit tudunk tenni? SEMMIT!!! szó szerint SEMMIT!!!
itt sírok..de tudom semmit nem tehetek... :((

Egyépként elkezdődött a suli... Nem fogok gyakran írni, mert ha ne történik említésre méltó dolog akkor nem fogom szaporítani a szót.. minden nap fogunk gyakorolni, játszani, sétálni.. :D
Tegnap új dolgot találtam ki csajszimmal... ugye nagyon edzésben akarom tartani, de nem akarom leterhelni...(se szellemileg, se fizikailag)
És új dologra jöttem rá...
Összeeszkábáltam 4 aksit. Először 1et raktam le (téglából csináltam őket, midi és mini között vannak) és után egy labdát... Csajomat elindítottam. Fúú. sprint, hopi, labda... Utána jött még egy aksi... mondom. hopp,tovább hopp. siker!!! még egy aksi... hopp tovább hopp tovább hopp.... SIKER!!!! Végül olyan szuper colt, hogy 2 lasztit raktam le. elküdtem érte, beért elém, megfordult, jeleztem hogy mehet és simán végig ment... *.* a nap csúcsa: gondoltam kicsit kanayrintok rajta.... *.* el sem hiszem.. simán csinálta.. mondtam hopp, tovább hopp... nem kerülte ki, csinálta... utána hatalmas dícséret.. elvettem a lasztit, Ingrid meg úgy is végigszáguldott.... akkor hagytam abba.... ma amikor kivittem az aksikat toporgott.... össze vissza hopizott. -én figyelmen kívül hagytam, nem akarom rászoktatni hogy kedvére ugrálhat ide-oda. - és ááá ♥ úgy tepert ma is... eddig is szeretett hopizni de most... szinte vissza kell fogni, különben menne... *.* valószínűleg illyen "flyball" szerűséget pici aksikon gyakroljuk, mert különben szerintem megterhelő lenne neki... imádom... olyan jó nézni, hogy egyre jobban imádja... ♥ és csak teper-teper... mondjuk utána mindig kicsit nyújtom neki az izmait, egy videón láttam - persze nem merem annyira megfeszíteni neki - de kicsit megmozgatom, nehogy valami baja legyen...

Megjegyzések

Kicsi_lány üzenete…
Már azonositották a folyót és a várost, idő kérdése és elkapják a nyomorultat!

Népszerű bejegyzések