Living in my memories.

Gina.... Eddig nem írtam Róla, mert 2 éve átment a szivárvány hídon.. viszont éjjel Vele álmodtam.. és most muszáj kiírnom :((

Az egész nagyon rég kezdődött....6 éve a mamáméknál voltam, és lementem a játszótérre. Hintáztam amikor arra sétált egy bácsi a skót juhászával, és leült. Nagyon lassan odamentem hozzájuk. Megtudtam, hogy Gina a neve a kutyának. Amikor felmentem a mamához és elmeséltem neki mit csináltam lennt nagyon haragudott, hogy idegenekkel haverkodtam. De amikor leírtam neki Sanyi bácsit akkor kiderült: régi ismerős. Onnantól kezdve mindig lementem, és játszottam Ginussal, aki nagyon megszeretett. Közben Sanyi bácsi is mesélt, régi történeteket, amikor vadászott. nagyon szerettem ezeket hallgatni.
Ám Gina 9 volt amikor megismertem, és már több műtéten esett át, és nem "csak" ivartalanításon. Egyra rosszabbul lett, de mindig elémrohant. Nagyon szeretett engem. 
Ám egyre kevesebbet jártam szegedre, de amikor ott voltam láttam, nagyon rossz állapotban van. Többször kaptam olyan levelet, hogy hajszál választotta el az elaltatástól. Karácsony felé járt az idő, mentünk Szegedre. Ginus 15 éves volt. Felhívtam Sanyi bácsit, hogy átmehetek-e hozzájuk. Csak azt hallottam, hogy elkezd sírni. 
Aztán annyit tudott mondani hogy el kellett altatni. Kómásan ültem egész nap, és csak sírtam. Gina.. az én drágám...  eszembe jutott az utolsó találkozásunk.. már alig tudott állni, viszont amikor meglátott felállt, és elémjött. a végén pedig megnyalta a kezem....


Tudom, jobb neki fennt. Mégis látom, hogy amikor szóba kerül néha Gina Sanyi bácsi szeme megtellik könnyel, ahogy az enyém is... olyan közelt állt hozzám, de az én fájdalmam semmi az övékéhez képest....

Tegnap éjjel megjelent az álmomban. Ugyanazon a hintán ültem mint akkor amikor megláttam... (a játszóteret már lebontották) és ugatást hallottam. És akkor megjelent Gina. Ugyan úgy nézett ki mint 6 éve. Amikor megöleltem a bundája illatos volt. Imádtam belefúrni az racom a fehér "sörényébe" . Aztán elkezdett távolodni. Hiába akartam odamenni hozzá, hogy átöleljem utoljára.... Aztán tü-tü-tü-tü-rü-rü-tü-tü... you wold not belive your eyes.... ébresztőőő. 


Elég mozgalmas nap, majd hazaértem,kis agilityzés, dd, kutyatápért mentem, vettem játékot.Meg beszéltem Regivel (Suzy, Dundi gazdi). Vett hámot (pirosat temészetesen [hogy miért nemsokára megtudjátok] ) meg pórázt Mancinak. Manci nagyon kedves, játékos, néha bújós cica.. igen, nem írtam, el ,  cica. :D egy macska :D egy bokorban találta, sántán. már meggyógyult, és sikerült Suzyhoz hozzászoktatni, sőőőt, nagyon szeretik egymást. állítólag egész szépen sétál, főleg ha Suzy is megy. Egyépként én ötletem volt a póráz.. Ja, és miért piros? Manci eredetileg egy ló neve volt. Azé a pacié ahova Redzs járt lovagolni. Csakhogy valaki megvette, nem törődve hogy valakinek a szívét összetöri...pont... Szegény Redzs... Hogy szertte Mancit...  és most, hogy emlékeztesse Rá, elnevezte a cicáját Mancinak...
kíváncsi leszek Grid mitcsinál majd Vele:D
Na megyek.. sziasztoook.

Megjegyzések

Eszti üzenete…
Nagyon megható a történet. :'( Nagyon sajnálom a kutyust, és a gazdiját is.Tudom milyen leveszíteni egy kutyát, egy társat...

Népszerű bejegyzések