Top 10 dog breeds

Ha lehetne még 10 kutyát választanom -értelmetlenség lenne, nem tudnám kihozni belőlük a maxot, de ha mégis akkor Őket választanám:

No.01: Golden Retriever a tökéletes - szerintem nincs jobb fajta ennél.. kár hogy ennyire népszerű lett... És sajnos sokan vesznek szaporítótól, aminek itt az eredménye. agresszív, tunya kutyák, akik elhíznak, majd rr-eseknél kötnek ki
legfőképpen a fehéreket szeretem.... elfogult Duffny fan vagyok (Ő is van a képeken), Ingrid után kedvencem... ♥ utána Demike a favorit... Utána Diva... (jéé mindegyik D betűs :D igaz, Demike nem fehér... de Ő nagyoncukker ♥)




No. 02: Flat Coated Retriever - a karcsúságával elegáns, mégis amolyan egyszerű. Kicsit vékonyabb a goldiknál.




No. 03. : Nova Scotia Duck Tolling Retriever - nekem nagyon különleges ez a fajta azzal hogy hasonlít a goldira, de mégse... értitek ugye? azzal vált számomra különlegessé, hogy kevés van m.o-on-vagy talán nincs is... ha tucatszámra megjelennek vesztenek a a bájukból....

                                    


No. 04: Afgán Agár -magamat nehezen tudom elképzelni egy afgánnal.... nagyon retrieveres vagyok, mégis imádom ezt a fajtát




No. 05: Saluki


No. 06. - Fox Terrier


No. 07: Amstaff - nagyon szeretnék egyszer egy staffit, hogy bizonyíthassak vele, hogy nem egy kezelhetetlen fajta


No. 08: Curly Coated Retriever - Ő is mint a NSDC retri különleges :)


No. 09: Chesapeake Bay Retriever


No. 10 Labrador Retriever - rengeted labi van... pont mint goldi... de a labi talán ismertebb...  Viszont kevés az az igazi labrador... sokaknak hosszabb pofájuk van, elhízottak, tunyák.. Nekem egy retriever legyen pörgős, gyors felfogású, figyelmes.

Megjegyzések

Eszti, Demi és Mexi üzenete…
A D-sek. :D Szupeeer(Y)
Vasárnap CAC... :))

Népszerű bejegyzések