Kecskemét CAC

Hazaértem Kecskemét CAC-ról. Nem maradtam végig ott, nagyon meleg volt, és a lábam majd leszakadt.
Na kezdjük az elejétől. Kimentem reggel fél 10-re. Kutyám nuku. Gyors megtaláltam Esztiéket. Demikét megpuszilgattam, nagyon szép kiscsaj, komolyan. Odamentem Zsuzsiékhoz, elkértem Blikyt. Mentem vele egy kört, nagyooon ügyes, és olyan gyönyörű maci lett. *.* Néztem a ringeket, találkoztam Lindával (Amy szerb vagy szlovák champion lett tegnap) Ők Res. CAC-al zárták a napot. Találkoztam Vivivel, és Bogival ♥ Szegényeknek lemondták a kutyájukat, JH-ra újat kellett találni. Vivinek ott volt Daphi a waimari vizsi, de nem figyelt rá, szóval új kutyust keresett, egy Whippettet talált. Be is fogták handlerkedni, szegény azt se tudta hirtelen mit csináljon :O.
Bogi egy huskyt talált.
Demikére visszatérve Junior BIS-be bekerült áááh olyan üügyes voolt *.* annyira izgultam :D
Találkoztam Petrával, és Ivettel. ♥ nagyon jó volt Ivettel találkozni, ugyanis vele most először találkoztam. Petrával meg beszélgettünk kicsit :D Találkoztam még Hellával, Ő is Kecskeméti Agilitys :D
Aztán jön Zsuzsi hogy Blinkyt hazavitték. Úgy sajnáltam Őt, mert multkor is tök hülyén jött ki, hogy Blinkytz ahzavitték, és Ő meg megigérte nekem... Persze nem haragudtam rá.
 Na gyors elkezdtünk keresgélni. Végül egy magyar agár melett döntöttünk. Eléggé gazdis volt, de szépen futott, jól be tudtam állítani. Ott kezdött a baj, amikor már bementünk előkészítű ringbe, és nem volt ott a gazdi. Nagyon ideges lett, félt, és amikor bementünk a ringbe teljesen kikelt magából, nem akart beállni, fészkelődött, és néha morgott. Aztán bíróbácsi 8-ast kért... Utálom ezt az alakzatot, nem bírom normálisan megcsinálni. persze hogy bestresszeltem, majdnem átestem a kutyán :/ De jó tapasztalat szerzés volt, és biztos vagyok, hogy fogok még agarat felvezetni, de először kisebb kutyákkal próbálkozom, és ha már az jól megy, akkor jöhetnek a nagyobbak :)
Hazafi Zsuzsinak ismét köszönöm a segítséget :)
Gratulálok mindenkinek aki részt vett a CACon. közel 800 kutya volt nevezve.
örülök hogy tudtam találkozni az ismerősökkel, és annak is örülök, hogy új embereket ismertem meg :) nagyon jól éreztem magam :)

                                                                    Demiék


Vivi Daphival



Vizsik


Rio akit multkor felvezettem


Zsuzsi Blinkyvel



Kormossal :)


Blinky és Zsuzsi



Zsuzsi Lindával



Megjegyzések

Fleur üzenete…
Élménydús kiállításod volt látom :D
:D:D:D:D
Nagy Orsi üzenete…
Igen az volt :) :D az tuti hogy sokkkaaaal-sokaal jobb mint a Ceglédi :D
Nagy Orsi üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Ivett üzenete…
Nagyon jó volt ma :)
Petra, Tapi és Linda üzenete…
tényleg jó kis nap volt ;) :D
kf_castalian üzenete…
Szuper! :)
Még sok ilyet (Y)

Népszerű bejegyzések