Erdőzés suli helyett

Ma délelőttöm szabad volt, ugyanis délután 2-től biológia OKTV-t írtam, nem kellett bemennem suliba. Hát, aki kutyás annak nincs "szabadnap", sokáig alvás, 7-kor keltem, Ivettékkel elmentünk egy órás sétára Jamievel és Annikával (Róla itt olvashattok: http://mazsola-mentveny.blogspot.hu/ ). Ingridet is elvittem egy kisebb körre, de annyira szép időnk volt, hogy úgy döntöttem hazarohanok a kisfiúért, a gépemért és Ákos obijáért.
Srácok nagyon fotogének voltak, nagyon sokat nevettem rajtuk. Ingrid is végig velem volt, nem ment messzire, juhu! Nagyon jó volt sétálni egy hatalmasat egyszerre mindkettejükkel, el tudnám viselni minden délelőttömet így.
Utána egy kis agytorna is megvolt mind a kettőjükkel, formálás, és trükkök gyakorlása.














Megjegyzések

Népszerű bejegyzések