Halasi - Pásztor Kennel - 2014.01.28



Ismét ellátogattam Mártiékhoz gyakorolni kicsit Bátorral és Nyájassal. Rettentő jó érzés volt látni azt, ahogy megismertek a kuvaszok, és átváltottak örző-védős keménykedős kutyákból bújós nagymedvékké. Bátor már a kapuban megismert, és kitörő örömmel fogadott. (Ilyenkor azért kicsit örül a lelkem, hogy talán nem utálnak azok a kutyák akik itt laktak nálunk, vagy akár csak foglalkoztam velük.)
Márti finom mézes csirkemelle után  rászántuk magunkat, és a jó meleg házból kimentünk a kuvaszokhoz.
A hó kicsit megnehezítette a dolgunkat, nem egyszerű ekkora hóban csúszkálni ekkora kutyákkal :) Bátorral és Nyájassal gyakoroltunk, állni szuperül állnak, azon még van mit dolgozni, hogy ne repüljek ki a ringből... (szóval ha Fehován egy kuvasz mögött repülő kosztümös kiscsajt láttok, na az én vagyok... legalább gyúrok karra)
Kutyák teljesítménye még igen ingadozó, remélem FeHoVán szuperül fognak működni, de mindenképpen kell még gyakorolnom velük. Ismét nagyon jól éreztem magam, gyakorlás után elvittünk pár kutyát egy körre sétálni... Hát, nem egy egyszerű eset volt :D Nagyon érdekes és tanulságos számomra velük foglalkozni, teljesen mások mint az eddigi kutyáim. Kihívásokat meg szeretem :)





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések