Flash kutyapékség

Timi, a Flash kutyapékség tulajdonosa nem is olyan régen keresett meg bennünket, hogy kipróbálnánk-e pár sütijüket. Persze, rögtön kaptam az alkalmon, hiszen én magam nagyon lusta vagyok, és időm sem túl sok suli, munka, kutyák miatt. Így az, hogy én nekiálljak sütit sütni, vagy akár milyen finomságot összehozni Macesznak az kizárt. Márpedig, Ő drága nagyanyónk, Molly örökségének köszönhetően igazi haspók, imád enni, főként, ha valami fogára valót talál. Igazi ínyenc egyébként, nem eszik meg mindent, látni rajta, milyen is az, amikor valami igazán ízlik neki. Percekig nyalogatja a szája szélét, nagyokat nyel, cuppog. 

Hát, nem volt egyszerű procedúra kiválasztani azt, mit szeretnék megkóstoltatni az én sütiszörnyemmel. Nagy választék, jobbnál jobb leírások, sütik teljesen kutyabarát alapanyagokból... Vajon, melyik tetszene legjobban Iannak? Almás muffin, vagy a csirkemájas, esetleg a répás? Végül a csirkemájas mellett döntöttem:  "A pupcake alapja csirkemájból készül, erre kerül egy isteni mogyoróvajas krém, majd az egészet megkoronázva megszórjuk sült bacon darabkákkal. "
Az illata mennyei volt, a kivitelezés igazán csinos és ízléses volt, ha kutya lennék, tuti a kedvencem lenne. Őszintén, nem kóstoltam még májat és mogyoróvajat egyben, de kitudja... lehet isteni finom, már csak, ha a süti illatából indulok ki :)






Emellett, kaptam még egy Valentin napi különlegességet is, céklás alapú muffincsodát. Igazán jól nézett ki, ahogy azt kell rózsaszín, I love you-s kis keksz szívecskével a tetején. Irtó aranyos!!! Nem vagyok oda a Valentin napért, de még én is elfogadnék egy ilyen cukiságot.




A harmadik ajándékunk pedig egy csomag keksz volt, no, itt is volt ám vacillálás, milyen legyen... Csokis, esetleg baconos, vagy almás? Úgy döntöttem, a muffin baconos, így, hogy valami kis változatosság is legyen az ízek közt, és hogy valami egészséges is legyen a nasiban, almás-fahéjasat választottam. Az illatának még én is nehezen tudtam ellenállni!  "Télen nincs is jobb illat, mint az alma-fahéj. Nem csak az illata fenséges, de az íze is. Emellett egészséges is. Az alma olyan nélkülözhetetlen vitaminokat is tartalmaz, mint a béta-karotin, a C-vitamin és a B-vitaminok. "



És, hogy Mackó Úrnak hogy tetszett? Imádta, az utolsó morzsát is felporszívózta, majd órákig nyalogatta a száját. A kekszből még maradt, igazán jó motiváció, majd meg őrül érte :) Egyszóval, azt hiszem, lesz még alkalom amikor Timi finomságait fogja majszolni Ian :)

Ha valaki kedvet kapott, hogy meglepje a kedvencét, az ne habozzon:
http://www.flashkutyapekseg.hu/ 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések