E/1 vizsga - kutyasuli 10. nap

Reggel csodás időre ébredtünk :) Mostani idő szerint 7-kor keltem, elmentünk Gridivel egyet bicózni, de elkezdett még jobban esni az eső, alig láttam, téli cuccban kettéfagytam, gumijaim laposak voltak, ezért nem mentünk ki a tóig, csak 2 háztömböt kerültünk, ami azért nem túl sok... Egy drágajó magyar agár és tacsi haverja kijöttek egy udvarból, és nem igazán gondolták úgy, hogy tovább engednek (Ingrid is elkezdett visszaszájalni, de sikerült szépen elcsendesítenem) és végül egy kedves szomszéd jött ki segíteni, bezavarta őket...

Ivett 9-re jött, útközben Adrit felvettük, de ma Ingridemé volt a csomagtartó, szépen elnézelődött hátul.
Megérkeztünk a suliba, elmentünk sétálni Ingriddel, utána visszaraktam a kocsiba, és mentem fotózni, meg nézni a vizsgákat. Mindenki nagyon ügyes volt, sok szép vizsgát láthattunk. Szépen lassan elkezdett szállingózni a mi csoportunk is. Miután vége volt a másik csoport vizsgájának felmentünk a pályánkra, kicsit bekapcsolták a többiek a kutyáikat.

Elsőnek Bogyót és Maximot láthattuk. Nagyon sokat változtak a tanfolyam kezdete óta, büszkék lehetnek a gazdik. Utána Dante és Balambér jött. Balambér nagyon szuperül össze volt rakva, nagyon szép vizsgát láthattunk! Majd Mex és Malvin, Mexel Anita nagyon  ügyes volt, nagyon jók voltak. Eliza és Daffni voltak számomra a nap legkellemesebb csalódásai, ügyesek voltak, pontosak, nagyon szépen megcsinálták, velük Pheros és Dani voltak párban. Végére jött Csipp és Kittu, akik fantasztikusak voltak, egyetlen egy hibapontjuk volt, az, hogy túl sokat beszélt Csipphez, vagyis bíróbácsi szerint trillázott... :)

Felvittük a kutyikat a pályára (végre én is Gridit) és bandázhattak egyet. Mi megbeszéltük a dolgokat, megkaptuk az oklevelet, hogy sikeresen elvégeztük a tanfolyamot (én előlegbe megkaptam, bíztak bennem a mesterek :) )
Beálltunk egy csoportképre, majd asztalra kirakodott mindenki aki úgy készült. Én duplacsokis muffint hoztam, Gabiék hozták (a nem sós :D ) fini teát. :) Elbeszélgettünk, majd jöttek a középfokosok. Elővettem Ingridet, kimentünk labdázni, meg kicsit gyakorolni, de tényleg csak egy icipicit. Sokat lasztiztunk, elvoltunk. Visszamentünk, Gridit visszatettem kicsit, majd miután vége lett a középfokos vizsgáknak elővettem a lánykát, Kittuval beengedtük őket a pályára, bekapcsoltam, majd kezdődött is a vizsgaaaa :)

Ingrid végig szépen figyelt, szemkontakt megvolt, ült-feküdt, ügyes volt végig. Nagyon ügyes....
Aztán jött a hosszú helybenmaradás... Kicsit túlgondoltam a dolgot, ktialáltam, hogy kivételesen ültetésben hagyom ott, mert vizes a fű, és biztos nem szereti.... Aha, ja.... a 2 két perc alatt 5x kelt fel, borzalmas volt....
Szép bírálatot kaptunk, a pályamunkánkban össz-vissz az volt a hiba, hogy fektetésből nem várta meg az ül vezényszót, icipicivel hamarabb felkelt. De hibátlan pályamunka.... Csak az a fránya helybenmaradás, hiányos minősítéssel, pár részpontszámmal... Hát igen...
Így összesen 90 pontot kaptunk a 100-ból. :) nem rossz, azt tűztem ki célul, hogy meglegyen a 90 pont. Meglett. De azért mégsem vagyok boldog, rettenetesen bosszant ez a helybenmaradás... Na, majd ráfekszünk a télen, de nagyon.

Videó sajnoooos nem lett :( De velünk együtt a Nagy Gengszterek csoport minden tagjának sikerült az engedelmes vizsga! Szuper kis csoport volt, nagyon szerettem ott lenni, tök jókat elhülyéskedtünk.
Remélhetőleg senki nem fagyott ma szét, igazán szuper időnk volt, esett, fújt, hideg volt. Vacogtunk, áztunk-fáztunk, de azért jól éreztük magunkat, futottunk párszor helyben, ugráltunk táncoltunk, éppen kinek mi jutott eszébe.

Nagyon örülök, hogy belevágtam a tanfolyamban... Év elején hallani sem akartam a dologról, mondván, meg tudom ezt én is csinálni, magamtól. Rájöttem, nagyon keveset tudok még a kutyákról, sokat sokat kell fejlődnöm, amit csak itt a suliban tudok megtenni. Imádtam ott lenni, mindig csupa jókedv voltam. Nagyon, nagyon örülök, hogy Ivettet és Gabit kaptam oktatónak, minden órán tuti volt a nevetés, jókedv, és nagyon szuper oktatók voltak, összekovácsolták a csapatot, szuper feladatokat kaptunk mindig.
Elindítottak egy jó irányba, és megtudtam miért is szeretik sokan a Szegedi Kutya Klubbot. Már most alig várom a márciust, a középfokú tanfolyamot, mert tuti, hogy mi ott leszünk, és remélem a többiek is jönnek majd a csoportunkból :)
Ivett hatalmas kösziiii hogy ott lehettem, irtó aranyos vagy!!!
Ingridre büszke is vagyok, meg nem is.... Jó, ahhoz képest, hogy párszor volt csak kint velem, és én is elég sok óráról hiányoztam, így nem olyan vészes ez a 90 pont....

Tehát Ingriddel ma befejeztük az alapfokú tanfolyamot, E/1-es vizsgát 100/90ponttal azaz nagyon jó minősítéssel teljesítettük.

Jaaaa és még valamit tanultam! VILÁGBÉKEEEEE! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések