Halloween


Hát, eljött ez a nap is. :) Számomra talán az egyik legkedvesebb ünnep a sok közül a Halloween. Sajnos nekem sosem volt lehetőségem trick or treat-et kiabálni házak előtt, és sötétben járni az utcákat, ugyanis amikor én voltam abban a korban, 11-13 évesen még nem volt ez divat, így mi összegyűltünk a lányokkal ittohn, tököket faragtunk, filmeztünk és a titkos tökös-sütimet ettük.
Az elmúlt időszakban (augusztus közepe óta) nem sok időm volt, ez a blogomon is látszik. Összevissza, bután megfogalmazott bejegyzések, ráadásul csak ritkán tudtam írni. Minden hétvégén mentem valahová, volt, hogy egyszerre két helyen is kellett volna lennem. Suliban is elkezdtem idén tanulni, plusz most egy versenyre is készülök.
Előre sajnáltam, és láttam, hogy nem lesz időm Halloweeni videót csinálni a kutyikkal, pedig nagyon szerettem volna, de hát még tökünk sincs, ötletem sincs, zenénk sincs....
A szüneteim nem a kutyázásról szólnak, hanem az utazásról a rokonokhoz. Kicsit sajnálom, hogy ilyenkor lenne időm kicsit velük is lenni normálisan, túrázhatnánk itthon, vagy ami még jobb lenne, ha vihetném magamhoz rokonlátogatóba. (igen apa, ez is célzás :) )

Ma hamarabb értünk haza mint számítottam, és még beugrottunk 2 szép tökért is, amit hugicámmal gyorsan kifaragtunk, majd nekiálltunk egy kis videózásnak. Spontán trükköztem a lányokkal, de végül is összeállt. A gép is megszívatott, nem akarta összehozni a videót, youtube két óra alatt 4%-ot töltött fel, de végül is, sikerült. Nem lett egy hű de extra dolog, de azért megnyugodtam, hogy sikerült.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések