Komárom 2x CACIB 2012. 10.20-21.

Pénteken elkérezkedtem az utolsó órám feléről (rajz) itthon felkaptam a cuccaimat, és irány Némedi. A több mint három órás úton tanulgattam, elvoltam, szeretek utazni.
Odaértem, Edina éppen Rascalt kozmetikázta. Felmentem, lepakoltam, Micikével játszottam egyet. :) Imádom a picikét. Zolibácsival is beszélgettem egyet, aztán megjött Juli is Damonnal.
Lefürödtünk, vacsiztunk, majd Julival kicsit TV-ztünk.

Reggel 6-kor keltünk, 7-körül pedig sikerült elindulnunk, kicsit 8 után értünk ki, kipakoltunk a kocsiból, felállítottuk a sátrat. Elnéztem a goldis ring felé, Márti pont akkor érkezett meg, beszélgettem vele egy jót. Szétnéztem, találkoztam Dorkával, Trikszivel, Ágival, Vivivel, Reniékkel meg egy csomó emberrel.
Hívott Viki, hogy megérkeztek. Elszaladtam eléjük, megkerestük a pointeres ringet, de utána sajnos mentem is, csomó dolgom volt.
Megismerkedtem Ritával, aki egy nagyon kedves volt, nem sokat tudtam beszélni vele, úgy volt ha elsz egy kis szabadidőm még odamegyek hozzájuk, de sajnos erre nem került sor. Nagyon kellemeset csalódtam benne, nem gondoltam, hogy ennyire aranyos.
Ágival is találkoztam, Sookit ismét megcsodálhattam :)

Utána pedig, kezdődött a nagy hajtás. Snacik sétáltatása, befésülése. Mi Rascalt és Tiát vittük, illetve Henrikékkel jött Speedy. Nagyon szépen viselkedtek, bár én nem voltam annyira toppon.
Speedy már aznap túltett magán, szépen viselkedett, legutóbb, Szerbiában nem volt annyira toppon. Edina kozmetikája nagyon látszott rajta, mindenki a csodájára járt. CAC-osak lettünk, de már ennek is nagyon örültem, pedig nem tudtam micsoda dolgok várnak még ránk aznap.
Tia pedig egyenesen fantasztikus volt. Szépen állt, futott velem, pedig első kiállítása volt. Nagyon Ígéretes, bíróbácsinak nagyon tetszett.

Rohamtempóban lecuccoltunk a klubkiállításhoz ami akkor már javában folyt. Három másik ring volt mellettünk az angol pásztorkutyásoknak, ahol Hanga is ott volt :)
Adriba (a kutyasulis Adriba :) ) is belebotlottam kint volt mind a három kutyussal, illetve Fannival is találkoztam :)
Elnéztem a goldikhoz, ahol egy angol bíró bírált. Úgymond, nem volt fair, hogy eddig minden bíró a fehér showkutyákat preferálta, most pedig nyilván, egy angol nem őket fogja. Röpködtek a nagyon jók, és a cím nélküli kitűnők. Egyetértettem a bíró bírálatával egyébként. Megnéztem fb-n, és tényleg a standard szerinti goldikat szerette. Akiket énis :) Poppinon nagyon csodálkoztam, hogy így megnőtt, egyébként szuper kis szuka lett belőle.

Neveztem jh-ba, tenyészcsoportba, klub jh-ba. Gyakoroltam picit Rascallal, de sajnos nem eleget.
Szépen lassan sorra kerültünk Klubbon Speedyvel, Fiatal Klubgyőztes lett, közben bemondták, hogy kezdődik a BIS....

Elrohantam Rascallal, Klubbon addig a fekete-ezüstöket bírálták. JH előtt, mikor már az első 2. korcsoportos ment be a ringbe valaki szépen rálépett Rascalra, ezek után gondolhatjátok milyen volt az egész. Ráadásul, bírónéni úgy gondolta, abból, hogy bementünk, és még szinte be sem állítottuk a kutyát már tud szűkíteni.
Tenyészcsoportnál bénáztam, bíróúr a dobogó második fokára tett minket, aminek nagyon örülünk :)
Tiával maradtam Puppy BIS-re, ahol nagyon szépen viselkedett. Rengeteg kutya volt, a ring egészét kihasználtuk, tele szebbnél szebb kicsikkel. Bekerültünk a 8-as szűkítésbe, aminek rettentően örültünk. Tia szuperül csinált mindent, sok felnőtt, tapasztalt kutya nem teljesít ilyen jól. Persze játszani akart velem, aztán miután velem nem tudott egy kis skót terrierrel akart birkózni egyet...
Tudtam, hogy dobón nem leszünk fent, de nagyon örültem amikor Ágiék kerültek a legfelső fokra, megérdemelten :)

Visszarohantunk Klubbra, ahol Speedy addigra BOB lett. Annyi időm volt, hogy elnéztem Hangáékhoz, megismertem Enit is. :)
Miután lement a BOG II a CACIBon elkezdődött nálunk is a BIS. JH-ban első lettem, T alakzatot kellett megcsinálnom, szerintem egész pontosra sikerült.
Tenyészcsoporttal elsők lettünk :) Puppy BIS-ben pedig Tiácska Res.Puppy BIS lett! :) Harmadik Juli lett Damonnal, első pedig Juli által tenyésztett fehér törpe :)
Speedyke Edinával pedig Res.JunBIS!!!!!!!

Elnéztem Hangáék felé, ahol kicsit döcögősen indult be a BIS. Hangára rettentő büszke voltam, JH-ban Daphneval első lett! Ügyes volt, nem sok hibát láttam a felvezetésben :)
Miután vége lett bepattantunk a kocsiba, Hanga jött velünk.
Otthon kicsit Miciztünk vacsi után, aztán elég hamar kidőltünk.

első nap Arkovári csapat termése
Fotó: Krausz Dóra

Reggel Micus ébresztett minket, kicsit elhülyéskedtünk vele. Hamarabb készen lett a csapat mint gondoltuk, így még az előző napnál is hamarabb kiértünk. Hangával sétálgattunk kicsit, nézelődtünk.
Hamarosan megjött Ivett is Jimmmel. Már reggel óta csak ezt hajtogattam, hogy alig várom, hogy lássam. Tényleg csodaszép volt.
Eszti, Jimm és a kisgazdik :)
Fotók: Ivett


Sétálgattunk, találkoztunk Vanival, és Fanniékkal. Pont láttuk amikor Lara CACIBos lett :)
Jó háromnegyed órát gyakoroltunk Hangával, és mind a három kutyival. Reméltem, hogy aznap kicsit többet tudok teljesíteni.
Aussie és snaci bírálat pont egyben kezdődött el, így én lekéstem Pöttyt :( Kutyák befésülése, és megbeszélés, ki,mikor hova megy.
Speedy először megkapta a CACot. Ezek után jött a Derby összevetés, ahol bíróúr szépen megmozgatott minket, de ez nekünk nem volt gond, Speedy lett a Derby győztes! Nagyon örültem :) CACIB összevetés kissé érdekesre sikerült, először annak a kannak akarta kiadni a CACIBot, akit Derbyért megvertünk, aztán miután megkérdeztük hogy is van ez, mi kaptuk ki.... Valaki valami rációt ebben? Több verziót mondott el a bíró ott helyben, hogy mivolt... mindegy, lényegtelen, CACIBosok lettünk. :) Volt ám kiabálás, veszekedés, mi meg Hangával csak vigyorogtunk :)
BOB, és Best Derbyért ugyanazzal a szukával mentünk be, nem minket hozott ki győztesnek a bíróúr. Speedy végig maxot hozott, fantasztikusan mozgott, ő nem pattog, nem totyog. Ő mozog :)
Nem mondom, hogy nem izgultam kicsit ekkor már... :)



Hanga ♥

mi ketten? bármit :)

JH-ban ismét nem volt semmi, de most maxot hoztam ki magamból szerintem :) Előtte Hanga is nagyon ügyes volt, most is nagyon büszke voltam rá.
Tenyészcsoportban ismét másodikak lettünk, Puppy BISben pedig nem volt semmi, nem volt normális talaj ahol megállíthattam volna Tiust, de ő így is szépen viselkedett.



Ivett volt olyan kedves, és hazahozott. Esztit előtte hazadobtuk Isaszegre. Egész úton beszélgettem Esztivel, Ivett mondta már sokszor, hogy aranyos meg minden, de nem tudtam, hogy ennyire. Egy igazi tenyésztőt ismertem meg, tényleg rettentő aranyos, és mindezek mellett nagyon ért a tenyésztéshez. Nagyon örülök, hogy így hozta a sors, hogy megismerhettem.

Ez a hétvége megmutatta nekem, hogy vannak még kedves emberek kiállításokon, nem törődtem az olyanokkal akikkel nem érdemes. Jó volt látni bizonyos fajtákat, és bizonyos hibákat. Eddigi egyik legjobb kiállításom volt, egy rossz pillanata nem volt. Örülök hogy ennyi szuper emberrel találkoztam, ne haragudjon valaki akit nem említettem, vagy az se akit esetleg nem vettem észre, eléggé rohanós hétvégém volt :)
Edina meg volt velem elégedve, nekem ez számít, senki és semmi más. :)
Köszönök mindent Edina!!!!! szuper hétvége volt! Ivett köszönöm a hazautat, és a szuper képeket! :) Gratulálok mindenkinek! Voldemortéknak pedig.... :)

Eredmények összesítve:

Arkovári Tara: Nagyon Ígéretes, Puppy BISbe jav., legjobb 8 közé szűkítve
Arkovári Speed: CAC
Res. Best Breeding Group

HSPK Klubshow:
Arkovári Tara: NI, Res.Puppy BIS
Arkovári Speed: Fiatal Klubgyőztes, (than res.JunBIS with his breeder Edina :) )
Junior Handling 1.hely
Best Breeding Group

Komárom CACIB Sunday:
Arkovári Tara: Nagyon Ígéretes, Puppy BISbe jav., legjobb 8 közé szűkítve
Arkovári Speed: CAC, Derby Winner, CACIB
Res. Best Breeding Group


Speedy

Speedy

Speeeed


Arkovári Tara

Rascallal :)
(Szombaton szerbiában Fali CAC, Lulu pedig SrbJCH, BOB )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések