Comeback Queen

Hétvégén elkapott egy nagyobb adag pánikroham apánál. Már el is terveztem, hogy nem, mi nem megyünk vizsgázni, nem akarok beégni. Hogy mi okom volt erre? Kedden voltunk Griddel egy kisebb sétán, többre sajnos suli miatt nem jutottunk a héten. Borzalmas volt, nagyon szét volt esve. Én meg szokásomhoz híven világvége hangulattal egyre jobban magyaráztam magamban, hogy sz@rok leszünk.
Vasárnap hazaértem, első utam a garázshoz vezetett, a nagylányomhoz, irány udvarra gyakorolni. Be kellett látnom, jobb mint újkorában! Nagyon ügyes volt, összeszedte magát. Elgyakoroltuk a vizsga feladatait, és kevesebb teendőnk van mint hittem. Egyébként totál okés a nagylány, rohangál, ugrabugrál örömködik a hóban. Persze én nem terhelem, a gyors tempós lábnál követést kihagytuk a gyakorlatból.

Ma reggel korábban keltem, kimentem és végigvettük az egészet, ismét ügyi volt. Délután a garázsban gyakoroltunk egy nagyot. Elsőként formálunk egyet, elég nehéz feladatot, egy már kint lévő tárgyba (a gumicsizmámba) kellett belenyomnia az orrát. Őszintén nem ment olyan könnyen mit az egy olyan tárgynál ami idegen úgymond. A csizmámmal sokszor találkozik, és ezt nehezítésnek akartam, extra agytornának. Megcsináltuk. Látnotok kéne hogy örül, csóvál, főleg ha kezdi úgy érezni sínen van. Majd ha lemegy a vizsga akkor lesz sok-sok vidi, formálós, trükkös.
Utána volt egy kis lábhozigazodás extra training, és lábnálkövetés. A hátra arccal voltak kis problémáink, túl nagy ívben került. No ezt most megoldottuk azt hiszem. Begyakoroltuk mind két verziót, hogy vele fordulok, és hogy ellenkező irányba. Az utóbbi kicsit szebb szerintem, és talán nehezebb is. A másik nagyon szépen megy, meglátjuk melyiket használjuk vizsgán. Kutyasulin is teszteljük majd. Hosszú helyben maradás ami necces. Gőzerővel ráfekszünk. Meglesz!
Teljes erőbedobással készülünk tehát. Semmi sem állíthat meg bennünk a 90+ pontos vizsgában... Remélem. :) hétvégén NN! :)

Fehováról is írok pár szót. Minden nap kint leszünk elvileg, lesznek kutyáim, és van két fotózásom is (plusz persze az Arkovárik).  Időm nem sok lesz, csomó ismerős, gyakorolni pár kutyussal, így a szokásos kiállítási hangulatom lesz: rohanós :-) De nem iszok a medve bőrére előre. Úgy indulok el, hogy eredmények nem számítanak, magamból maxot kihozom, és jól érzem magam, és lányokkal hihetetlenül jól kezdjük az évet!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések