Relax

Ingrid kímélő programon van, eléggé le volt terhelve jó ideje... Ivartalanításkor volt egy pihenője, de ősz óta szinte csak az engedelmes, nem sok mást csináltunk. Ez pedig azért neki is megterhelő. Nem dd, ahol elbohóckodunk, hanem napi szinten sok-sok gyakorlás... Persze élvezte ő ezt is, de látom rajta, hogy agyilag most kicsit le lett amortizálva.
Sokkal több játékot, sétát tervezek a következő hetekre (agyilag én is hasonlóan zokni vagyok, így többre nem is telne tőlem sem... együtt zokniskodunk). Rollerezést, tavazást, csak jöjjön be egy kicsit jobb idő, mert esőben 1 óránál többet nincs kedvem sétálni :) Pláne nem rollerezni.

Ma erdőzni mentünk, vittem dummyt és a tollakat. Ügyes volt. Egész sétán szépen behívható volt, nagyon messziről is bármikor be tudtam hívni. Kivéve (ezen már meg sem lepődöm) egy eltűnését (ahonnan szarosan  - vagy valami gyanús barna trutyisan - tért vissza) illetve egy behívásmegtagadását...
Mérges vagyok... magamra. Hogy nem vagyok elég hozzá. De dolgozunk az ügyön, nem adom fel... :)

Csináltunk először 4-5 jelölést, nem messzire, kb. 10 m-re. Utána miután rohangálhatott egyet újabb jelölések, de most kicsit tömöttebb helyen, és egy kis csellel, amíg rohant a dummyért/tollért kidobtam a másikat oldalra. Keresése nem stabil még, ezért nem nehéz terepen gyakoroljuk, közel hozzám. Rutin hiányzik még belőle, jelölésnél is sokszor felnéz rám, sokszor eltéveszti hová is esett. De amikor odakoncentrál 100%-osan nagyon szuper.
Még semmilye nem stabil egyébként, nem kérem tőle, hogy kézbe apportírozzon (ha már szerencsésen kivettem ezt belőle évek alatt), sőt, nem is mindig jól fogja a dummyt. DE! A szárnyra egyre kevesebbszer harap rá, már nem akarja szétszedni sem. Jó lesz a nagylány, én bízom benne, hogy egyszer vadászni tudjunk menni (ha már semmilyen retrievermunkás versenyre nem mehetünk tkv nélkül...)




Itthon ráformáltunk kicsit a seprűre, és a tolatást elkezdtük újra, mert nagyon ferdén tolat. Össz-vissz 10 percet voltam kint nála, tudtam, most nem kéne tovább húznom.
Kűrünk kezd összeállni a fejemben, nem egy egyszerű kűr lesz, de van még időnk. Eddig sosem erőltettük meg magunkat versenyen, de most itt van ennek is az ideje.

Az élet pörög egyébként, Csongrád CAC szervezésében vagyunk, illetve egy csomó ringdresszúra csomó kutyának.. Főként Sophieval kell most nagyon sokat gyakorolnom, elvileg jön Ő is Csongrádra,de még sehogy sem áll... Varázslónak kell lennem, hogy összejöjjön...
Egyébként nagyon jó hangulatú kiállításnak ígérkezik, már várom. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések