E/2-es vizsga 2013. 02. 24.

Reggel kicsit elaludtam, így nem tudtam Griddel elmenni rollerezni, pedig le akartam fárasztani, illetve finom meleg teát sem tudtam készíteni magamnak, pedig tudtam, kellene ebben a ramaty időben.
Most csak 4-en mentünk sulizni, Jamie, Ivett, Gridi és jómagam.
Eregettük kicsit a kutyikat, megkerültük a tavat, majd miután Ingrid kiszökött a bekerített pályáról visszatettem a kocsiba, és Jammit nyúztam, gyakoroltunk kicsit. Egyre jobbak vagyunk a fiúval, bár ma én eléggé fáradt és punnyadt voltam és ezt ő is átvette, de egész ügyes, még van pár dolog amire rá kell néznünk, mozgás közben el tudjak menni a háta mögött úgy, hogy ne torpanjon meg, ne lassítson.

Ovit és alapfokot kocsiból néztük, hiszen mindenki agyonázott, jót beszélgettünk Mónival, Gubanc gazdival. Beszélgettünk a habilitációs tanfolyamról, ami nekem is be van tervezve majd egyszer :)
Sétáltunk egyet a tó körül alapfok után, aztán beengedtük a kutyikat a pályára kicsit had tomboljanak. (Ingrid ma bemutatta párszor a köcsög vagyok, leszarlak és az ellenkező irányba rohanok ha hívsz arcát, de majd most ráfekszünk erre is...)
Miután megjött mindenki bekapcsoltuk a kutyákat, kint a pályán kívül, mert fent borzasztó nagy sár volt, majd megbeszéltük ki hogyan következik. Mi Vilmával a huskyval és gazdijával Tündével kerültünk össze, mi kezdtük a pályamunkát.

Mikor felálltunk az alapvonalra éreztem, hogy nem vagyok ott 100%-osan, fáradt voltam kicsit, de igyekeztem. Ingrid is szétszórt volt ennek köszönhetően az elején, de amikor elindultunk már nem nagyon látszott.
A pórázos munkánk szép volt szerintem, egyszer az alapvonalnál a pozíció felvételen volt, úgy gondolta miért is ne az lenne a feladata, hogy rámancsol a pálcára. Egyszer-kétszer mintha kifigyelt volna, illetve a lassú lépésnél amikor befékeztem leült, de utána sikerült összeszednem. Veszettünk pontot az ültetésben helybenhagyásnál, mert nem tudtam, hogy csak egy vezényszó adható ki... No mindegy. Behívásnál icipicit belassított (ezért nem vontak le pontot, sőt, Panka meg sem említette, csak én vettem észre.) illetve túl messzire ült be tőlem, valamint kézjelet használtam lábhoz kerültetésnél (ne kérdezzétek miért, én sem tudom :) )
Hosszú helyben maradás nagyon szuperül ment. Csoportkerülésig végig szépen feküdt, ha jól emlékszem, de utána 2x - 3x felállt, főleg miután Vilma kicsit kikerült Tünde kontrollja alól, és elsétált. (Itt kicsit ideges lettem, hogy Gridi el fog menni és felüljelöli Vilmát ami egyenlő a kizárással... de ez nem történt meg hála istennek) Viszont még így is jó minősítést kaptunk erre is, ami azért nagy javulás az előző vizsgánkhoz képest.

Összességében voltak dolgok amik szebben mentek, voltak amik rosszabbul, de ezt saját magam szétszórtságának, és az utóbbi időben időhiányomnak tudható be... Gridi ügyi volt... nagyon!
Pankától nagyon szép bírálatot kaptunk, minden hibánkat elmondta, így ezeket ki is tudjuk javítani az E/3-as vizsgára... Mert persze lesz ilyen is, nem hagyjuk abba, remélem. Panka külön kiemelte a jó kapcsulatunkat, Ingrid csóválását, a szép munkánkat, és Gridi szép fektetését ( ez nekem is tetszett, imádom ahogy hasra vágja magát)
92 pontot kaptunk, nagyon jó minősítéssel.  Köszönjük a bírónéninek!!!
Boldog voltam nagyon, a szutyok eső nem fogott ki rajtunk :) Többiek is ügyesek voltak egytől, egyig.
Kicsit szomorú vagyok, hogy vége az N.N-nek, nagyon jó hangulatú, vicces, érdekes foglalkozások voltak. Sajnálom, hogy nem ezzel a csapattal fogom elvégezni a középfokot (sajnos most nem tudunk menni :( )
Köszönjük Gabinak és Ivettnek ezeket a jó kis foglalkozásokat, segítséget és a sok sok okosságot amit megtanultunk! :)
Ingriddel sikeres E/2-es vizsgát tettünk a mai napon 92 ponttal, nagyon jó minősítéssel! 

Mostantól pedig gőzerővel készülünk a dd szezonra!!! :)
Videó (már amennyi látszik belőlünk a fránya vízcsepp miatt, plusz kicsit távol is vagyunk, de köszönjük a videózást Attinak!!!!.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések