I. Állat és Ember Téli Dog Dancing Videóparádé

Már szokás nálunk a Téli DD parádé, elképzelhetetlen a tél nélküle. Idén már nem csak egymás szórakoztatására töltöttük fel a videókat, verseny keretein belül rendezték meg az egészet. Utolsó pillanatban vissza akartam mondani, aztán miután feltették a videókat közöltem, hogy oké, nagyon égők vagyunk... Jó, ez is éppen világvége hangulatomban volt... Jobb napjaimon arra gondoltam, talán összehozzuk a legjobb esetben is 3. helyezést...

Ma már csupa ideg voltam tanulni sem tudtam, ötször végignéztem a videót, minden hibánknál fogtam a fejem. Tipikus én, aki a saját bolha hibáiból is elefántnyit csinál...
Elmentünk sétázni egyet, és mire hazaértünk már fent voltak az eredmények... El sem akartam hinni, csak bámultam a képernyőt... Első.... Ott voltunk, mi voltunk az első helyen.
Ingrid az I. Állat és Ember Téli Dog Dancing Videóparádén A2 osztályban 1. helyezést ért el. 50/45 ponttal (ezzel a második legtöbb pontszámot gyűjtöttük be:) )

Köszönjük ezt a szép és megtisztelő bírálatot Wilheim Fruzsinának és Szász Annamáriának!
Részletes pontszámok itt: http://dogdancingvideo.webnode.hu/eredmenyhirdetes/ 
Gratulálunk az összes résztvevőnek, hihetetlen videókat láthattunk A1-től a veterán osztályig... Nem tudtam volna dönteni, tényleg mindegyik videót ámulattal néztem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések