Kutyasuli és a várva várt agility edzés

Vasárnap hajnali 5:45-ös indulás, szokásos csapattal. Szakadó hóban borzalmas útviszonyok közt kellett mennünk, de Ivett ügyes volt, megoldotta.
Sulin kicsit eregettük a kutyákat (Grid 2x is lelépett a szomszédba khmkhm) utána pedig bementünk a pályára gyakorolni kicsit. Ingrid ügyes volt nagyon, bár lassú lépés újra kicsit gázos volt, de nagyon pörgött ez mentségére legyen.

Nézegettem kicsit a klubbot (ismét tök jó feladatok voltak, ilyenkor nagyon sajnálom, hogy mi még nem járhatunk klubra) utána pedig ovin kattogtattam párat.
Fent voltunk a másik pályán amikor jött be Gabi Happyvel, és Alma a fekete középsnaci terápiára. Fent maradhattunk és kipróbálhattam Gridet kicsit ezen a téren. Nagy álmom a terápiázás, de nem tudtam Ingrid milyen lesz. Közömbös, vagy esetleg durván domináns, mások képébe belemászó, esetleg ne adj isten agresszív?
Igazából párszor sok volt Ingrid Almának, de jól levette a jeleit szerintem....
Mostanság az új mániája a többiekre mászás, és ezt frankón gyakorolta Happyn, Jammin és Mazsolán. De szerencsére ott volt Ivett is amikor én éppen kevés lettem volna hozzá, de ilyen 1-2x fordult elő.
Viszont Almával tök jó viselkedett. Csomószor játékra hívta, nem ment be a privát szférájába durván, szépen kikerülgette, és le tudtam hívni róla a legtöbbször. Nyilván még nincs olyan jó kontrollom rajta, ez látszik, de szerintem jó volt a csajszi nagyon. Nekem legalábbis.

Nagyon fáztam, így alapfok közepéig ki sem mozdultam a kocsiból. Majd beszélgettem kicsit Mónival, Sophie gazdival, meg Zsuzsival, Aminah gazdival. Alapfok nagyon izgi volt, pörögtek az események.

Utána volt egy kis holt tér, alapfok és Az Edzés előtt :)
Megjött Erika, felpakoltuk a pályát, végül nem bent raktuk fel, mert ott nagyon latyakos volt már a sok hótol a talaj, hanem kint a pályán kívül. Nagyon izgatott voltam, nagyon rég óta vágyok erre, de már le is tettem erről az álmomról.. és most ott voltam, edzésen.

Jött egy kósza gondolat, hogy basszus, mi van ha most szívat be és lelép.... Gondoltam labdával motiválom de amikor eldobtam a lasztit totál kikerült a kontrollom alól, rohangált egyet... Fantasztikus, enyhe déjà vu.
Lementek a legtöbben, újra mi jöttünk. Most virsli volt a juti, és lenyugodtam. Bíztam benne... Voilá. Működött. Második próbálkozásra végigrepültünk a pályán, alig értem utol a lányom, de annyira fantasztikus volt! Sajnálom, hogy csak ennyire jutott idő, de legalább a lelkesedés megmarad, legközelebb újult erővel vághatunk bele. Mert igen, fogunk járni.  Nem állíthat meg semmi...
Bejártunk egy másik pályát, kicsit nehezebbet, annak az elemeire is rá akarok nézni, meg persze amit kaptunk házi.
Köszönjük Erika a hasznos tanácsokat, és az edzést!

Bejegyzés képei: Frittmann Ivett





Ha vége az engedelmes vizsgának, kicsit lazítunk azon a téren, dd-re és talán agilityre fekszünk rá. Sokáig vacilláltam érdemes-e ebbe a sportba is belekezdeni... de meggyőzött a csajszi: igen. hihetetlen vén nyanya fejével hogy repül, nekem kéna csak még jobb kondiba lennem....
De mindezek előtt.... újra tisztáznunk kell a falkában kinek mit hogyan szabad. Rágyúrunk a letiltásra, és kicsit a motiváltságát még jobban feltornázzuk... Sok dolgunk van, de lesz egy kis időnk a versenyszezonig. Addig pedig gyatyába rázom magam első sorban... Hiszen csodálatos kutya Ő, csak én vagyok kevés hozzá! Egyelőre :)

stake out :) Blankától annyit hallottam ezt a szót, és amikor megláttam csajomat rögtön eszembe jutott :)

ha látványosan szenvedek akkor hamarabb mehetek?
Hazafelé megálltunk Adrinál, és kicsit gyakoroltam Pipaccsal is, hiszen pár nap és FeHoVa, ahova pedig jön a nagylány. 
Kicsit furi nekem, hogy lábnál követ, de nem kéne meglepődni, kutyasulis, benne van a szemkontakt rendesen. Kicsit kihívás lesz de megoldjuk! Majd jól lefárasztom előtte a csajszikát. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések