Na végre!


miután az előző bejegyzést megírtam kirohantam ebhez. Kicsit gyakoroltam a handlerkedést, utána klikkereztem picit. és megvilágosult Ingridkém. Néha néha előveszem a forog-pörög trükköt. nem ment. mindig betolatott. most viszont! csajom forog ide, forog oda. olyan dícséretet kapott, csak úgy dagadt a melle a büszkeségtől. utána már a forogot hangra, a pörög-öt kézjelre & hangra csináltuk. nézőközönség is akadt, anya nézte mit alkotok vele. annnyira pörgött. már remegett a lába, hogy még-még!  Sokszor kell egy kis idő. A természetet nem lehet siettetni. -by Cesar Millan. És milyen igaz! Sokszir elég várni pár hetet.. ha nem megy, akár egy hónapot.. és menni fog!
Ma kiderült hogy megnyertem egy rajzpályázatot, aminek a jutalma egy nagyon jó könyv. 3500 HUF...  minden napra egy-egy történet, méghozzá történelmi témájú.
Kicsit keresgéltem, és Ingridnél nagyon jó dolog van... Mármint, szerintem illik a témához. "Charles Darwin kiadja  a korszakalkotó művét, a Fajok eredetét." szerintem Darwin volt az akkori kor egyik nagyja. Olyan dolgokat vetett fel, amik merőben ellentmondtak mindennek.
Egyébként ne haragudjatok a helyesrási hibákért, de laptopról írok, eléggé kényelmetlen testtartásban, és néha-néha melléütök.. :(

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések