Vérszomjas macska

Ma 2-kor elindultam Ingriddel erdőbe. Jó sokat sétáltunk, Ingriddel hullaként jöttünk haza. Egyre ügyesebb, sokat gyakorolunk, és már nincs példa arra, hogy elszalad, ami hatalmas lépés azthiszem. Ez már kb. az 5. vagy 6. ilyen eset egy huzamba, aminek nagyon örülök. utcán még nem mertem "kipróbálni" hosszabb huzamba, ott ugyanis félek a kocsiktól, nem lennék eléggé magabiztos.
Hazajöttünk, klikkereztem vele, majd bementem.
Nemsokára vad ugatásba kezdett, én meg kimentem. Létom, hogy ugrál össze-vissza. először azt hittem kutya, de kiderült hogy egy macska. Lefogtam Ingridet, a macska meg felugrott a kerítésre. és nem mozdult. bottal megbökdöstem, akkor lement. kitisztítottam Ingrid sebeit, utána meg mentem hátra Ingriddel a nyomomba. Erre Ingridnek ugrik, én meg ordítva belerugtam kicsit, hogy menjen el.. de semmi. Végül Ingridet kezembe, és úgy tereltem ki. így is, ha nem csukja be szemét, akkor már fél szemére vak lenne. az orra csupa seb, főként (nemtudom hogy nevezik) ott az orra felett. Főként a felső hámréteg sérült, de vannak mélyebb karmolások is. Annak örülök, hogy nem harapott  akkor most dokihoz kéne szaladni. Bezártam a kennelbe Gridet, mert nem akarom hogy baj legyen belőle. Lehetséges hogy veszett a macska, ugyanis nem értem mire fel lenne egy kölyök macska ennyire vakmerő. Holnap ha megtalálom behalászom, van egy macskatartó kis kennel, oda betudom zaárni, rakok neki kaját, hétfőn meg elviszem dokihoz.
egyébként ma megtanultuk végre a szégyeld magad-at, pár lépést már megtesz a lábamon és keresztbeteszi a lábát!! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések