New Year

Végigondoltam az elmúlt évünket. Nem is olyan rossz. sőt, jó lesz visszagondolni. végre voltunk is valahol, csináltunk is valamit.
Április: Cegléd CAC. Első iállításom. ideges voltam, de nagyon jó volt.
Július: Szeged, DD bemutató
Augusztus: a nagy álmom: Agility edzés.
Szeptember: Agility edzés & Kecskemét CAC

De ezek "csak" rendezvények. Viszont azoknak köszönhetően lett ilyen, akik ott voltak.
életem első kiállításán sokat segített Zsuzsi. DD bemutatón Helgával, és a Bónumi  Vitéz kennel tagjaival ismerkedtem meg. Agility edzésen főként Petrával, Hellával, Ivettel.
Kecskeméti CAC viszont külön fejezet. Vivit, Bogit, Encsit, Fruzsit, és Esztit ismerhettem meg személyesen, és találkoztam Hellával, Petrával, és Ivettel. Az az egyik legfelejtehetetlenebb nap volt, rengeteg új imerőst szereztem, Evelint, találkoztam Trikszyvel, Zsuzsi megint sokat segített, és rengeteg tapasztalatot szereztem.

tényleg fantasztikus volt az év, és ezt legfőképpen Ingridnek köszönöhetem. Az a sok séta az erdőben, a sok játék, gyakorlás, mind-mind egy emlék, ami már csak az enyém..

Ingrid hála istennek nem ment el otthonról a tűzijáték miatt, de én Miskolcon voltam, ott több kutya sprintelt el melletem :( olyan szomorú, hogy sokan nem figyelnek eléggé kutyáikra :(

Megjegyzések

Petra, Tapi és Linda üzenete…
(L)
remélem idén még többet találkozunk :D
és több edzésre jöttök majd ;)

Népszerű bejegyzések