Pictures


jó régen csináltam Ingridről képeket, úgyhogy ma kimentem, és csináltam párat.
kicsit klikkereztem is vele, most a kushadjot tanuljuk.... nem igazán akar menni még, dehát nem is olyan rég kezdtük el. az oldalazást is tanulgatjuk, már akkor is oldalazik, ha én egyhelyben állok, csak az a baj, hogy nem felém, hanem elfelé oldalazik : /
Reggel szlalomoztam is vele, azthittem megzabálom!!! már mindkét oldalról szépen csinálja, de nem mindig biztos.
a kúszik nagyon szépen megy neki

a kecskert is gyönyörű mostmár, csak az a gond, hogy régen amilyen szépen mutogattam, mostmár alig-alig... elfelejtettem hogy kell... :) anyát reveszem, hogy jövőhéten menjünk edzeni... jólenne végre, úgy 4 hónapja nem voltunk....
zónája mikor milyen, néha szép, néha kevésbé szép...
az akisainkra ráférne egy kis felujítás, kissé elhasználódtak...

ma aaannyira szép idő volt, hogy élmény volt kinnt lenni. hosszú séta nem jött össze, majd holnap!
ha valaki kedvet érez hozzá, jövőhét szombaton, (február 5.-én) jöjjön el egy túrá. bővebben itt.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések