Show dog :))

Ma hazaértem 4-kor.. ismét. Kutyára póráz, tettünk egy rövid sétát, egy félórásat.
Médiatanárhoz vittem el a házit. Találkoztam osztálytársammal aki biciklivel volt volt. Kitaláltam, hogy futunk egy kicsit. Ingridet előreengedtem, pórázos kezemet kinyújtottam, és fentebb fűztam a fejét. Olyan gyönyörűen futott, mint egy kiállítási kutya. Úgy emelgette a lábát. Nagyon nevettem. Csajszi meg amikor odaértünk a tanár házához jól visszaugatott a német juhásznak.
Jöttünk haza, és gondoltam klikkerezek vele 1 órát. Gyakoroltuk a lábon sétálást, a tolatást, pörög-forog, a láb között tolatást és a kánt-kánt, úgy hogy mögöttem van, a lábam pedig hátranyújtom. Aztán jöttek az új trükkök. A keresztbe tett lábat akartam megtanítani, egész jól haladunk. csak néha bepróbálkozik a másik lábával. Utána megtanítottam azt is, hogy ha azt mondom tiéd, az első mancsával behúzza a hasa alá. Megtanulta a szimatolást, parancsszóra szimatol :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések